Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben ook niet zo bang voor bijtwondjes hoor, maar ik heb eerder op een stal gestaan met een paddock van 15 bij 20 en aangrenzend een rijbakje van 20 bij 30. De hooiruif stond in de paddock in het midden. Er stonden 12 pony's, dat was echt veel te veel voor een veel te kleine ruimte, dus dat ging helemaal mis. Continu klooien bij de hooiruif.
Moet nog een trailer regelen...
(Dus als iemand nog iets weet in de buurt van a'dam..)
Letterlijk zandhappen. Z'n hele hoofd zat onder het zand. Even wat grondwerk en z'n focus wat meer op mij. Toen ie weer goed aanvoelde terug naar de trailer, hij liep er in 1x in maar was me nog te gespannen. Dus er weer uit. Weer opnieuw erin, dit keer was ie beter. Nou op weg dan maar, m'n vader met Rowan vooruit en ik erachteraan in m'n eigen auto.
De andere nieuwelingen waren er al en stonden allen rustig te eten. Ro er bij, 2 rondjes rennen en toen was het klaar. Het land is enorm en het gras is hoog dus Rowan is daar in de zevende hemel. De eerste dag met elkaar in het land gaat in elk geval goed.

Was van de stress vergeten foto's te maken. Me camera heeft de hele tijd werkloos in m'n auto gelegen.
Ik ben m'n camera kwijt. Ik was in de veronderstelling dat ie in de auto lag, maar daar lag ie dus niet. Hele huis door gezocht, nergens te vinden. Nu is er nog een mogelijkheid dat m'n vriend 'm naar Belgie (die is een weekend weg) mee heeft genomen maar die krijg ik niet te pakken. Morgen neem ik me SLR mee.

Hij is voor zover ik weet de eerste in deze groep die het deurtje al zelf door gaat.
Morgen krijgt ie een halsband, daardoor gaat ook het hekje achter 'm dicht en schuift de daadwerkelijke schuif open. Als we dat gehad hebben dan zijn we alweer klaar met oefenen
Sammyoo schreef:Nu gaat het dus echt gebeuren! Fijn dat hij goed door de andere nieuwe paarden is ontvangen.
Hoe had je Rowan hiervoor gestald staan? En de volgende keer wel foto's maken hoor!!

_Nelleke_ schreef:Sammyoo schreef:Nu gaat het dus echt gebeuren! Fijn dat hij goed door de andere nieuwe paarden is ontvangen.
Hoe had je Rowan hiervoor gestald staan? En de volgende keer wel foto's maken hoor!!
Hij heeft vorige zomer 24/7 in een paddock + land gestaan met onbeperkt hooi. Toen ben ik verhuisd naar een paddock paradise, echter was ik daar niet helemaal op m'n plek (Ro was wel in z'n sas) en ben ik voor 4mnd naar een traditionele stal gegaan. Wel overdag 2x in de paddock en afgelopen mnd overdag op het land. Hij heeft dus wel veel in een groep en buiten gestaan.
. Wel goed dat je hem even zijn rust geeft. Ik merkte aan mijn merrie ook dat ze echt even de tijd nodig had om dingen te verwerken, zo'n nieuwe stal geeft echt een hoop indrukken.