Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/quote]
), dag lakleren neusriem, dag cap,
heb al 3 dekens weg moeten gooien... Vorig jaar was al helemaal een ramp..), hoi natte plekken in dekjes/dekens, hoi aangevrete brokken (heb de ton wel dicht
),

) en dat komen ze dus bij mij opeten, allemaal restjes, pisvlekken en stront...
) pimmetje222 schreef:En dat waren dan alleen nog maar muizen...... Ongedierte moet je bestrijden anders is het einde zoek! En ik ben echt een dierenliefhebber.

pimmetje222 schreef:Kijk zo leer ik nog eens wat. Dat heb ik nooit geweten dat het gepiep van een cavia ratten verjaagd. Mocht ik ooit weer ratten krijgen op stal schaf ik gelijk een cavia aan.
wij hebben helaas sinds een tijdje geen kat meer op stal en zie overal kleine muisjes rond rennen, ik gooi nu gif achter in mijn kast ( naar mijn idee is mijn kast aan alle kanten dicht dus weet niet hoe ze erin komen, maar ze zitten er iig wel in )
Uiteindelijk heb ik in een zakje wat hondenvoer gedaan, gif er bij, dagje op de verwarming gelegd en dat zakje in een put gehangen (waar ze doorheen liepen) 1 dag later was het zakje incl hondenvoer en dus gif weg. Ik denk dat er wel een stuk of 20 ratten zaten en ineens waren ze allemaal dood. Zelfs geen een rat meer tegengekomen. Ze gaan inderdaad terug naar hun nest als ze "ziek" zijn en aangezien die nesten vaak ver weg zitten kom je ze nooit meer tegen.