Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setteli schreef:Als je incl stalstrooisel doet en je krijgt bijv 1 pak zaagsel of vlas per week. En je gebruikt minder, kan je het misschien opslaan voor de wintermaanden?
Setteli schreef:Als je incl stalstrooisel doet en je krijgt bijv 1 pak zaagsel of vlas per week. En je gebruikt minder, kan je het misschien opslaan voor de wintermaanden?
gohya schreef:Ik heb een vraag,als het mag.
Een weiland met bomen en struiken als beschutting,dus géén [uitloop]stal,onbeperkt kuil,elke dag 1 kilo biks,als afwisseling van de biks Muesly [paar keer per mnd.] op zijn tijd winterpeen,brood,appel.Weiland word dagelijks uit gemest,mest word om de 3 mnd. afgevoerd.Rijbak was aanwezig maar werd niet gebruikt,die is nu dus weg.Spring materiaal is aanwezig.We zitten 15 min. stappen van het bos en de heide af.[Veluwe Trail].
Deze stalling kost per mnd. 100,- Is dit te duur,normale prijs of is het goedkoop?
Ninx schreef:Nouvel schreef:Hier in de buurt betaal je toch gemiddeld al zo'n 150,- voor een kale box...
bij de een wat minder en de ander wat meer, maar daar komt het toch vaak wel ong op uit...
Okay, maar dan dus alleen de box + faciliteiten.... helemaal niks, noppes, nada qua hooi, stro of diensten?
x_Heidi schreef:Dus ik denk dat voor jou kaal zo rond de 50-60 euro wel goed zal zijn..
Tamadine schreef:280 voor 2 c ponys en dan excl alles (alleen soms wat hulp, dat vind ik echt extreem duur hoor.