Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is vreselijk om in te rijden en er zit omheining omheen met schrikdraad waarvan die irritante knobbels waar die draden doorheen gaan aan de binnenkant zitten en daar kom ik dus de hele tijd met mijn knieën tegenaan !!
echt heel erg irritant allemaal maar de eigenaar prutst het allemaal ook maar een beetje in elkaar
maarja....
Kim1987kim schreef:Ik heb een bak van 16 bij 32 ongeveer, zodat als ik hem door midden doe, ik een perfecte logeer/loswerk bak heb. Bij mij hebben we eerst de zwarte grond eraf gehaald, toen een dikke laag witte grond die eronder lang eraf gehaald. Zwarte grond terug en daarna de witte grond terug. Ik heb afgelopen week elke dag kunnen rijdenbijna nooit een plasje in te ontdekken!
of met de eigen tractor en ieder jaar een paar kuub wit zand aan laten leveren om de natte plekken bij te werken. Deze winter echt voor het eerst dat we zeggen: ja, nu is de bak goed genoeg om altijd te kunnen rijden
(m.u.v. vrieskou natuurlijk)
) staat zo'n 10 cm water op maar onze rijbak is na 1-1.5 dag geen regen alweer helemaal plasvrij
casperzazoe schreef:Heel leuk dat iedereen een rijbak heeft, maar ik rijd gewoon op een weiland en hoeveel het ook regent, ik kan hier altijd rijden en scherpe bochten maken (maarmet springen is het wel een beetje oppasen). Alle bakken hier zijn of heel erg zwaar of bij het eerste regenbuitje al zeik nat dus het is ideaal. Aleen even kijken hoever jullie grond boven de zee spiegel of waterpijl ofzo iets zit.

casperzazoe schreef:Heel leuk dat iedereen een rijbak heeft, maar ik rijd gewoon op een weiland en hoeveel het ook regent, ik kan hier altijd rijden en scherpe bochten maken (maarmet springen is het wel een beetje oppasen). Alle bakken hier zijn of heel erg zwaar of bij het eerste regenbuitje al zeik nat dus het is ideaal. Aleen even kijken hoever jullie grond boven de zee spiegel of waterpijl ofzo iets zit.
we zitten op kleigrond namelijk.

Absoluut geen optie, veels en veels te glad.