Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim1987kim schreef:Ik heb een bak van 16 bij 32 ongeveer, zodat als ik hem door midden doe, ik een perfecte logeer/loswerk bak heb. Bij mij hebben we eerst de zwarte grond eraf gehaald, toen een dikke laag witte grond die eronder lang eraf gehaald. Zwarte grond terug en daarna de witte grond terug. Ik heb afgelopen week elke dag kunnen rijdenbijna nooit een plasje in te ontdekken!
casperzazoe schreef:Heel leuk dat iedereen een rijbak heeft, maar ik rijd gewoon op een weiland en hoeveel het ook regent, ik kan hier altijd rijden en scherpe bochten maken (maarmet springen is het wel een beetje oppasen). Alle bakken hier zijn of heel erg zwaar of bij het eerste regenbuitje al zeik nat dus het is ideaal. Aleen even kijken hoever jullie grond boven de zee spiegel of waterpijl ofzo iets zit.
casperzazoe schreef:Heel leuk dat iedereen een rijbak heeft, maar ik rijd gewoon op een weiland en hoeveel het ook regent, ik kan hier altijd rijden en scherpe bochten maken (maarmet springen is het wel een beetje oppasen). Alle bakken hier zijn of heel erg zwaar of bij het eerste regenbuitje al zeik nat dus het is ideaal. Aleen even kijken hoever jullie grond boven de zee spiegel of waterpijl ofzo iets zit.