containerstal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 18:44

Ik heb goedkopere gezien dan die van 2500 euro ;)

Maar wees voorzichtig ik moest , ongeveer 20 jaar geleden , van de rechter mijn paardencontainer verwijderen want hij werd als semipermanent beschouwd . Moet ik er wel bij vertellen dat dat ook te maken had met de buurt waar ik destijds woonde , lees jaloerse mensen , maar dit terzijde .

Over de ervaring die ik destijds met mijn container had was +:)+ +:)+ +:)+
Ik had iets meer dan de helft voor mijn paard en de rest voor voor opslag ed , met een uitloop naar de wei . Over de hitte kan ik kort zijn , als de zon schijnt loopt je paard toch in de wei nietwaar ?
Achteraf gezien was dit de gezondste manier van paarden houden die ik ooit heb gehad .

steefian

Re: containerstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-12 19:20

Arabien. Wow, dat s niet de bedoeling haha
Wel schattig overigen :d

@petrea. Ja k zat er indd ook aan te denken om gewoon een stalen te nemen en betimmeren aan de binnenkant, jaa ze kunnen zelf kiezen. Ook in de winter naar. De uitloop, in de zomer staan ze lkkr op t land inn

Sabien88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 22:10

Wij hebben kunsstof containers staan, 2 stuks een voor opslag en ander als 2 stallen. ik vind het perfect! We hadden ze leeg gekocht en zelf met hout enz omgebouwd tot 2 stallen. Op de vloer een rubberen mat omdat het anders te glad is.

grootse voordeel hiervan vind ik dat doordat kunsstof is geisoleerd is. in winter warmer dan buiten en in zomer koeler dan buiten.. (zomer gebruiken wij ze in principe niet)

Als je wilt kan ik foto's maken, dan moet je me even een pb sturen.

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 13:19

Bij een container hebben je paardjes veel ruimte en ze kunnen het niet makkelijk kapot trappen