Nou mijn blunder --> Ik was op ponykamp en moest de hele week op een paard rijden dat eigenlijk niemand leuk vond, ik wel hoor!! Een oud lelijk kwpn paardje.. En was ook nogal niet aan je been enzo en een beetje lui eigenlijk.. Nou was er een wedstrijdje en ik dacht wel ff te laten zien dat het WEL een leuk paardje was.. Het ging echt best wel goed, alleen was het geen dichte bak, en jawel... Ik reed zo bijna de jury aan haha echt lache man --> die mensen allemaal snel wegrennen met hun stoeltjes vast hihi.. Naja ik kon er op het allerlaatste moment nog achterlangs!! Maar dat het een leuk paard was heb ik wel ff laten zien --> Was lekker 2e met 1 puntje verschil van de 1e, dat was een vriendin van mij.. Maar wel banketstaaf opzich, als ik niet achter de jury langs was gereden had ik lekker gewonnen haha...
Best dom

Haha; ik kan er nu best om lachen, toen voelde im me toch wel beetje lomp
(had het pas door toen ze me erop wezen aan de kant aan het eind van de proef 
gaf iemand mij een pootje ping ik er aan de andere kant weer af.(gevallen)nog erger. maar gelukkig ging het met ryden wel goed het paardje was heel erg gemeen bezig maar ben wel bljiven zitten(gelukkig)
)
roog paadje zonder vriendje, of plas met vriendje...?* Chubby besluit de ""gulden middenweg" te kiezen en springt dus vanuit stilstand precies