Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en voor de prijs..
zit zelf nog niet op een hoog niveau dus 

Ik heb mijn paardje heel bewust weer in een echt boeren-gehucht neergezet waar mensen overstaanbaar Nederlands brabbelen 
] waar heel veel voorbij komt, ook af en toe een dressuurpaardje. En dan kom ik voor les bij mijn instructrice, die thuis ook vreselijk veel super leuke paarden heeft staan. Als je dan af en toe eens wat richt-prijzen voor verschillende paarden voorbij hoort komen, krijg je een wat breder referentiekader. runningkawa"]
[quote="corina schreef:Ik weet niet maar denk dat het er ook wel aan licht waar je het paard koopt.
Ik heb een tijd geleden een paard verkocht voor iemand.
En dat was een heel erg mooi paard!!
Kon ook super mooi lopen en was M1 dressuur.
6 jaar en 1.65 m stokmaat.
Geen papier maar echt een mooi paard.
Die is verkocht voor 2000 euro...................dus het kan wel denk ik.
Je moet gewoon heel goed rondkijken en niet haasten van ik wil zo snel mogelijk een paard.
Hihi ken zelfs iemand die een paard heeft gekocht van 4 jaar was ingereden en al voor 750 euro.
Moest nog wel veel aan gebeuren om alles nog te leren maar was echt een mooi paardje.
Merrie en donkerbruin.
Groetjes: Corina

Dees schreef:Ik ken menig succesverhaal van mensen die een paard kochten voor rond de 2.000 euro (en lager) waarmee ze toch ook leuk gereden hebben, ook in de sport. maar vooral; waarvan ze heel veel en heel lang plezier van hebben.
Zolang een duurder paard niet met 'blijvende goed-garantié' wordt verkocht, zie ik geen reden een duur paard te kopen als er vergelijkbare paarden een fractie van de prijs worden aangeboden.
Zou het een soort 'grote-steden-chic' zijn om veel aan een paard te willen uitgeven?
Een leuk paard dat gezond is voor een lage prijs inkopen; dat is pas leuk
Samsam"]
[quote="Sjuimpje schreef:Dan wil je een paare honderd euro zakken, maar ècht geen duizenden.