-X- Anja
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
De rest van de week longeren en rijden (alleen als het kan , we hebben namelijk alleen weiland en dat is nog al vaak te nat om te rijden )we veel buiten. Ook na het longeren zweet ze al aardig , daarom doe ik dit al later in de avond (meestal tussen 8 en 9) of nog later. Dan valt het zweten wel mee. (licht vochtig)
HELP !!!!!!!Shayla schreef:M'n instructrice zegt dat ik beter niet kan scheren omdat we dan elk jaar kunnen blijven scheren. Is dat waar ?

) Na het longeren is ze sneller droog, als ze dan gezweten heeft, meestal na een half uurtje. M'n instructrice bedoelde (geloof ik) dat d'r vacht het volgende jaar dan weer dikker terug zou komen. We zijn pas sinds een half jaartje echt met d'r aan het trainen vandaar het vele en snelle ? zweten. Even nog voor alle duidelijkheid gaat het hier niet om een KWPNer of zoiets maar over een tinker. Dat maakt toch ook nog verschil in wintervacht ? Heb namelijk nooit een KWPN er gehad.