Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pipo schreef:Wat je na 2 weken heb is een zwartgelopen stuk grond. Geen gras, alleen nog maar blubber. Nu het dooit is de bovenlaag nat en de onderlaag bevroren. Als de ponys een sprintje trekken vliegen de zo mooie grasmatten je om de oren. Zelfs van de douw smorgens maken ze je grasmat kapot.Nee van de zomer heb je niks meer.
GamblersCup schreef:Eh, waar staan ze dan de rest van de tijd?
xmarlies96 schreef:Waarop open je dit topic dan Ts als je er toch al paarden opzet? Ik had het persoonlijk zelf nooit gedaan want het is gewoon te klein.
xxMaxx schreef:pipo schreef:Wat je na 2 weken heb is een zwartgelopen stuk grond. Geen gras, alleen nog maar blubber. Nu het dooit is de bovenlaag nat en de onderlaag bevroren. Als de ponys een sprintje trekken vliegen de zo mooie grasmatten je om de oren. Zelfs van de douw smorgens maken ze je grasmat kapot.Nee van de zomer heb je niks meer.
Ze staan er nu al een maand op en het ziet er nog uit zoals ze er in gingen....
hotchocolat schreef:Mijn shet had het met twee maanden kaal en stond er alleen overdag op.
Loont het dan wel om dat stukje te huren, is het niet goedkoper om gewon op een stal te gaan staan.
Ik kan me voorstellen dat je meer moet betalen als wat ik betaal (3000m2 voor 35,00 per jaar).
xmarlies96 schreef:Waarop open je dit topic dan Ts als je er toch al paarden opzet? Ik had het persoonlijk zelf nooit gedaan want het is gewoon te klein.
GamblersCup schreef:Nee hoor, "de meesten keren hun hoof" dan helemaal niet. Hoe kom je daarbij? Ook dan wordt er gestuiterd, omdat dat natuurlijk veels te weinig is. Maar ook die 100m2 is te weinig.