Maar ja je bent verslaafd of nie he

T was me daar zo druk, en alle aanbiedingen (halsters/hoofdstellen) Hing echt gewoon niks bij...
Maar goed tog een shabrak, een happy valley trui, sporen en snoepjes gekocht....
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roozzz schreef:ik heb alleen ff een zakkie paardesnoepies gehaaldWelke smaak?> Kruiden!!!:P
Citaat:Wat ik wel erg jammer vond was dat ik alweer geen leuk hoofdstel kon vinden voor mijn pony. Ik heb namelijk een shet hoofdstel nodig, het enige wat haar maat was was wit onderlegt en mijn merrie is zelf al wit.
Er stond trouwens in de folder dat ze grote partijen hoofdstellen voor 5 euro hadden en voor 14.95, nou ik heb ze dus echt nergens gezien!
Georgette"]
[quote="batje"][quote="Georgette schreef:Ja, klopt, de ANKY pads zijn 49,95
merelberfe schreef:Wou eigenlijk naar de Anky dekjes kijken, maa nu besloten om dit jaar niet te gaan. Jullie maakten wel de doorslag door te zeggen dat de aanbiedingen weer eens tegenvielen. Ik spaar wel lekker door en ga dan lekker GROTE inkopen doen op Paard Ahoy :)
Dank je voor jullie verslagen
merelberfe schreef:Paard ahoy is in december. geloof vanaf de 27ste tot/met 29ste. www.paard-ahoy.nl kun je de precieze dagen vinden.