Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tanneke"]
[quote="Lenn schreef:Ik vind 'vermoord' een beetje een rare term, aangezien je oom er geen baat bij gehad heeft om hem te 'vermoorden'; kost hem alleen maar geld om af te laten voeren. Bovendien is vermoorden een paard dood willen hebben en dat lijkt me niet het geval als hij hem daarna laat opereren.
Lenn"]
[quote="Tanneke"][quote="Lenn schreef:Ik vind 'vermoord' een beetje een rare term, aangezien je oom er geen baat bij gehad heeft om hem te 'vermoorden'; kost hem alleen maar geld om af te laten voeren. Bovendien is vermoorden een paard dood willen hebben en dat lijkt me niet het geval als hij hem daarna laat opereren.
Tanneke"]
[quote="Lenn schreef:Ik heb gekeken en het woord achterlijk heeft zij maar liefst 0 keer gebruikt. Ik denk dat ze onaardig werd omdat geen van jouw berichten vriendelijk zijn. Ga zo door, je zal later vast veel vrienden hebben
gijsenkim schreef:dat begrijp ik dus niet, Niemand die met paarden bezig is proffessioneel of hobbiematig zal een paard vermoorden.... Iemand die niks om zn paard geeft zal nog altijd proberen er wat geld voor te krijgen (op zn minst) dus die zal niet overmatig voer (= kosten) in een paard stoppen. Ik denk dat je het in je eigen belevingswereld een beetje uit zijn verband hebt getrokken, Ik denk ook dat de volwassen mennekes daar een beetje om moeten lachen...
Kyra"]
[quote="gijsenkim schreef:dat begrijp ik dus niet, Niemand die met paarden bezig is proffessioneel of hobbiematig zal een paard vermoorden.... Iemand die niks om zn paard geeft zal nog altijd proberen er wat geld voor te krijgen (op zn minst) dus die zal niet overmatig voer (= kosten) in een paard stoppen. Ik denk dat je het in je eigen belevingswereld een beetje uit zijn verband hebt getrokken, Ik denk ook dat de volwassen mennekes daar een beetje om moeten lachen...
Oscar schreef:Je vraagt hoe je je op moet stellen als je a.s. zondag weer een lacherige reactie krijgt als je begint over Eveline en Vera.
Wat ik me afvraag:
Waarom begin je er telkens weer over ?
Je weet inmiddels dat je niet serieus genomen wordt door de persoon (of personen) in kwestie.
Het is al jaren geleden dat het gebeurd is, waarom steeds oude koeien uit de sloot halen ?
Kortom: wat denk je er mee te bereiken, en wat word je er beter van door het telkens weer aan te halen ?
Natuurlijk, het is geen fijne gebeurtenis geweest, maar er is toch niemand meer die er nu nog iets aan kan veranderen ?
Blijkbaar is er ook een "verschil van mening" over de toedracht van de dood van de paarden.
Je oom heeft zijn versie van het verhaal, jij hebt de jouwe.
Daar is op zich niks mis mee, zo werkt het nu eenmaal...... iedereen heeft zijn EIGEN waarheid.
Niet alleen in dit geval, zo werkt het bijna altijd.
Daar kun je niets aan veranderen, net zo min als je oom jou kan overtuigen van zijn standpunt; als dat zou kunnen dan was dat allang gebeurd.
Dan kun je twee dingen doen:
1) je blijft er over bezig en haalt het voorval telkens weer aan, met alle frustraties vandien
2) je legt je erbij neer dat jullie een andere mening zijn toegedaan
Ik snap best dat je nog steeds verdriet hebt om Eveline en Vera, het is ook heel erg als je dieren dood gaan.
Maar je bereikt er echt niets mee door het telkens weer op te rakelen.
Tanneke schreef:Ik begin er niet telkens over. Maar als ze me zien aankomen beginnen ze al te lachen. En ik heb bijna nooit iets tegen hen gezegt over Vera en Eveline. Alleen toen het pas gebeurd was, heeft m'n nicht hen daar flink over aan gesproken.
maar je draaft door, er zijn waarschijnlijk(zoals gezegt wordt) twee verhalen en die van jou is belachelijk.