Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

callippo"]
Omdat je misschien wel heel veel moois mist als je niet 'verliefd' kan zijn op je paard
(
[/quote]
Hoho, dat is weer een ander verhaal. Niemand kan zo vergenoegd naar haar paarden staan te kijken als ik!
[quote="Sily"]
Misschien telt het wel mee dat de meeste mannen bij het woord paardrijden al de meest stompizinnige dingen beginnen te zeggen.
Van aha dat vindt jij zeker wel lekker tot wij eten lekker iedere week paardenbiefstuk...en dat niet 1 keer...maar tientallen keren, bij iedere man, iedere keer weer.
[/quote]
*ZUCHT*! Flauw is dat he! En ze denken nog dat ze er orgineel mee zijn ook! Terwijl alle mannen die grapjes maken (wel typisch he, dat het 9 van de 10x ook mannen zijn die dat doen).
[quote="Marrie schreef:Wat paarden hebben is dat ze altijd voor je gaan hoe je bent hoe je er ook uitziet je hoeft je voor nooit mooier voor te doen dan dat je bent! Bij een paard ben je zoals je bent met of zonder make up, in je ouwe zooi wat maatk hun het uit?!
Een paard houdt onvolwaardelijk van je
Een paard heeft geen (voor)oordelen over je
!
. Hij is zelf net zo gek als ik, zo niet gekker en ik denk eerder dat ik af en toe zoiets heb van 'wat heeft die knol toch wat ik niet heb'.
. Maar ja, dan kijk ik naar die twee en kijk vervolgens weer naar Raak en denk 'ach, het is ook eigenlijk zo klaar als een klontje'.

Desiree schreef:toch komt die liefde voor paarden denk ik nog het meeste uit fascinatie voor.
het is gewoon heel verschillend. en van dieren kan ik altijd houden, terwijl ik vaak genoeg heb van mensen en hun manier van doen...