yvonnedv schreef:Psydoxy schreef:Op dit moment heb ik wat konijn bewoners eronder, kan er niet bij om ze te vangen, heb er ook geen last van.
dan heb je ook mooi ventilatie onder de bodem
haha, ja das waar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:Gaan dit weekend kijken bij deze 2 containers:
Staldeuren en omlijstingen zijn zo goed als nieuw.
Het idee is hem tot aan de staldeur in de paddock te zetten (dus maar een meter of 2) en deze deur altijd open te laten.
De container staat dus met z'n kont in de wei en met z'n kop in de paddock. In de zomer gaan de "echte" deuren 24/7 open en is er dus een verbinding tussen paddock en wei, die ook meteen dient als schuilstal!
Focussed schreef:Dat was idd ook degene waarvoor ik de voorkeur had. Idd door de plaatsing van die staldeur, en ook de kleur (stalhouder heeft liever een groene daar die minder afsteekt en dus minder opvalt) Helaas is dat wel degene die (afgaande van de foto) het meeste roest heeft.. Is dat nog erg? Of is dat niet te voorkomen en zal die grijze na een jaar buiten staan er ook zo uitzine?
ikke schreef:Focussed schreef:Dat was idd ook degene waarvoor ik de voorkeur had. Idd door de plaatsing van die staldeur, en ook de kleur (stalhouder heeft liever een groene daar die minder afsteekt en dus minder opvalt) Helaas is dat wel degene die (afgaande van de foto) het meeste roest heeft.. Is dat nog erg? Of is dat niet te voorkomen en zal die grijze na een jaar buiten staan er ook zo uitzine?
Men neme een goede staalborstel (al dan niet op een boormachine of haakse slijper) en een grote pot Hammerite en je gaat een paar dagen los op dat ding en dan ziet ie er weer prima uit.
Focussed schreef:pien_2010:
Mooie containers zeg! Die waar ik ga kijken heeft alleen een staldeur, van binnen is hij gewoon kaal. Maar meer heb ik ook niet nodig omdat ik binnen nog een stal heb van 4x4 incluis alle luxe voor de winternachten.
Staat hij bij jullie op tegels of gewoon op de grond?
Ik twijfel ook of ik hem niet moet ingraven... want die van mij heeft dus zo'n slee eronder waardoor hij ontzettend hoog van de grond staat
Focussed schreef:HippoLogic:
Bedankt voor je reactie!
Mijn paard kan gewoon liggen in het zand (hij is in de zomer aangesloten op de paddock en op de wei) en in het gras. Ik weet zeker dat zodra ik er stro in gooi ze er ook in gaat staan plassen en dat wil ik voorkomen namelijk!