Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HTM schreef:De paddock is ook 1 grote modderpoel aan het worden dat mijn pony er niet meer in wil, en het paard mag er niet in want die sloopt de dingen die er langs staan.
Ik probeer ze nu elke dag te rijden / longeren, of gooi ze 1 uurtje naar buiten in de bak, want dat kan bij ons gelukkig wel.
Helaas is het nu niet anders met zo veel regen.
_Natasja_ schreef:Simpele oplossing misschien, maar kunnen ze niet samen buiten staan??
Authentic schreef:HTM schreef:De paddock is ook 1 grote modderpoel aan het worden dat mijn pony er niet meer in wil, en het paard mag er niet in want die sloopt de dingen die er langs staan.
Ik probeer ze nu elke dag te rijden / longeren, of gooi ze 1 uurtje naar buiten in de bak, want dat kan bij ons gelukkig wel.
Helaas is het nu niet anders met zo veel regen.
Is er niks aan de bodem te doen dan? Wij hebben goede drainage en 2 ruime, droge (!) paddocks, ja 1tje is in een van de hoeken erg blubber, maar het grootste gedeelte is mooi droog.
muiszje schreef:als ie niet samen kan vanwege dekens slopen (jouw paard dan) zou ik toch overwegen een graaskorf aan te schaffen. Helaas, dan is kroelen er ook niet bij, maar kan hij wel aan meer beweging komen.
Afgezien van het feit dat paard zelf aangeeft liever niet in paddock te staan natuurlijk. Maar hij zal er wel aan wennen op het moment dat hij er vaker in staat