Is dit een redelijke prijs?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AliceMellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:56

Tigra_ schreef:
Shenavallie schreef:
Ben ik niet met je eens: ik woon ook in de Randstad en hoor prijzen van 50 Euro (soms zelfs voor 2 Shetjes tegelijk). ;)

Houdt je dan ook rekening met alles? Gewoon een wei daar weinig onderhoud aan is ligt anders als een plaats waar alles voor handen is dat betaal je er gewoon bij. Bij TS heb je longeerring, paddock, en een buitenbak en ik neem aan ook water en stroom in de buurt. Dat wordt logischer wijs gewoon bij gerekend. Als je hem nu gewoon alleen op een wei zet waar verder geen faciliteiten zijn is dat anders en kan een groot verschil maken.

Dankje! Dit is precies wat ik bedoel!
Natuurlijk heb je ook in de randstad een landje voor 50 euro per maand, maar niet met alle genoemde extra's die wel aanwezig zijn bij ts!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 16:52

Moest het even navragen bij de betreffende persoon, maar het gaat dan om weidegang met schuilstal (er worden dan meerdere pony's bij elkaar op het land gezet), hooi en gebruik buitenbak. Verder inderdaad niets. :)

kimdejong15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:07

Ik heb en e-pony ik betaal voor snachts op stal s'middags buiten tenzij het heel erg regend gaan ze naar binnen 125.- per maand met bak box land met andere pony's erin en voer. Dus dat is wel erg veel eigenlijk.