Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quellian schreef:Je bent niets verplicht hoor, je staleigenaar kan wel zoveel zeggen![]()
Je kan gewoon weg, hoeft ook niet te betalen.
Quellian schreef:Tigra, en als je het niet eens bent met hoe je dier behandeld wordt? Moet je je dan ook aan die maand houden?
Lousje22 schreef:@Tigra, snap wel wat je bedoeld. Weggaan zonder te betalen vind ik ook niet netjes. Qua onderhouden e.d. ben ik het niet altijd helemaal mee eens. Als je kijk bij ons op stal betaal je een hoop voor het onderhouden van je paard. Maar zodra je speciaal voer, medicijnen of bodem nodig hebt is het teveel gevraagd. Ja of je moet voor bijv 2x medicijnen geven een hoop extra betalen. Bij onze eigenaren draait het echt om geld helaas en word regelmatig niet naar de welzijn van het paard gekeken. Staat het ook om bekend hoor.
In mijn geval heb ik goed gelezen en me aan die maand willen houden, dan had ie maar duidelijk lopende + maand erin moeten zetten.
(is niet als aanval ofso bedoeld hoor)
Lousje22 schreef:Je kan niet iedereen matsen, maar waarom dan wel 5 andere mensen die afgelopen twee maanden weg zijn gegaan...