Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Tot nu toe alleen maar positieve reacties
ShauniBef schreef:@Tamary, post iets aangepast.. Naar een ander stal is natuurlijk wel nodig..
NatasjavE schreef:Marlis schreef:Tot nu toe alleen maar positieve reacties
Dat komt omdat als je een andere mening bent toegedaan over dit onderwerp je kop er meestal wordt afgebeten. Ik zal in dergelijke topics ook niet snel mijn mening meer geven.
Maar nu ik er toch ben.
Ik zou eerder naar een andere betere opfok uitkijken. Zeker met het oog op de zomer.
Elma_ schreef:Ik snap het even niet, Er staat eerst 365 dagen per jaar buiten, en daarna staat er zomers geen land?
Marlis schreef:Elma_ schreef:Ik snap het even niet, Er staat eerst 365 dagen per jaar buiten, en daarna staat er zomers geen land?
Ja 365 dagen per jaar buiten in de hit actief. Dit is een aardig groot. Oppervlak met stenen en zand, voerstations, natuurlijke waterplaats, binnenverblijf maar er is geen land bij nee. Hier staan ze zomers en swinters.
maaike2800 schreef:ik zou het niet doen, zo'n kleintje is toch niet zo weerbaar in zo'n groep en 25 is al best een grote groep. Als ze nu wat oploopt kan ze er haar hele leven last van hebben. In een kleiner groepje zou het anders zijn denk ik. Plus het risico dat ze niet genoeg voeding binnenkrijgen, er gaat vaak genoeg een paard door het poortje die nog niet mag en voer van anderen op eet en daar heb je te weinig zicht op.
Marlis schreef:Marloes__ schreef:Waarom geen land in de zomer? Neville stables heeft zomers gewoon land.
Ik sta niet bij Neville Stables en bij de hit actief stal waar ik met mijn merrie staat hebben ze tot nu toe nog geen land. En is ook niks zeker of dat er gaat komen
Marlis schreef:Marloes__ schreef:Waarom geen land in de zomer? Neville stables heeft zomers gewoon land.
Ik sta niet bij Neville Stables en bij de hit actief stal waar ik met mijn merrie staat hebben ze tot nu toe nog geen land. En is ook niks zeker of dat er gaat komen