Wat zouden jullie geven aan huurprijs voor zn stal??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fidolein

Re: Wat zouden jullie geven aan huurprijs voor zn stal??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 01:01

Bij ons in Zuid-Holland zit je al gauw aan de 280/350 euro met zo'n stal, maar dan spreek je wel omgeving Amsterdam/Groene Hart

Suus25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:29

Hoi,

Ik zou zeggen 280 tot 300,-
Kijkend naar de prijzen in je omgeving van vergeljikbare stallen.

Helemaal als je je gaat richten op de sport ipv recreatief. Zorg voor een mooie, duidelijke website en je zit vast zo vol :D .
Hoeveel paarden kun je kwijt? De prijs moet ook in verhouding staan met de arbeid die jij moet verrichten. (naast de faciliteiten voor de ruiter/paard).

succes!

RenS312

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:30

Ja ik denk ook €280 €300!
Ik sta op een stal die overigens aardig het zelfde aanbied alleen geen binnenbak en onbeperkt wortels voor €245. Én om de hoek bij spaarnwoude en beeckestein (bos)
Eigenaren kunnen ook nog wat "terug" verdienen door middel van helpen met stallen uitmesten en paarden buiten/binnen zetten. Het gaat dan van de stalhuur af :)

Weet ook niet of wortels echt nodig zijn.. Wij kunnen ze hier op stal regelen voor €3.25 per zak 10 kilo en dus voor 10 x €32,50.
Dan is het eigen keuze en scheelt dat jou in de kosten ;)

Ik zou vooral uitrekenen wat je kwijt bent en hoeveel de dichtstbijzijnde stal gemiddeld vraagt voor soortgelijke diensten!

Vind het wel ontzettend gaaf!! Is ook echt een droom van mij :j

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 13:37

We hebben vergunning voor 29 paarden en willen dit wel vol zetten.

Doelgroep is Sportpaarden.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:38

Als het sportgericht is en alles luxe is, dan zeker vanaf 250 euro. Alleen ik zou de wortelen weglaten, onbeperkt geven is vragen om zieke paarden en diaree.

Fruit zoals appels en wortelen is meer iets wat de eigenaren zelf doen.

Mandy1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:05

Ik zou er rond de 320 euro voor over hebben, klinkt allemaal erg goed!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:10

Hier in de omgeving (Hoeksche Waard, onder de rook van Rotterdam) betaal je voor zo'n stal €300 of meer :)

cocochanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 17:00

Ik denk dat je hier wel 300 of 350 voor kan vragen.
Ik zou de wortels er niet bijdoen incl,maar als je ze toch tot je beschikking hebt verkopen voor 2 euro per doos ofzo.
Dan kunnen de mensen zelf kiezen of en hoeveel wortels ze voeren en verdien je er zelf ook nog wat aan.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 17:06

bij ons betaal je voor zelfdoe stal al tussen de 225 en 275 per maand, dus als er dan ook nog brokken bij zitten en alles voor je gedaan wordt is 300 eu echt niet gek, ja het blijft een hoop geld hoor daar niet van, maar als je het vergelijkt met wat er gangbaar is (niet omrekenen naar gulden haha) ik vind het trouwens allemaal heel mooi klinken hoop dat je het allemaal rond krijgt.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 17:39

Ragdollcat schreef:
Als het sportgericht is en alles luxe is, dan zeker vanaf 250 euro. Alleen ik zou de wortelen weglaten, onbeperkt geven is vragen om zieke paarden en diaree.

werd eerder al gezegt dat we met de voer beurten 1 schep wortels voeren. voor de rest mag de eigenaar zelf pakken..

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-12 17:41

boedjang schreef:
bij ons betaal je voor zelfdoe stal al tussen de 225 en 275 per maand, dus als er dan ook nog brokken bij zitten en alles voor je gedaan wordt is 300 eu echt niet gek, ja het blijft een hoop geld hoor daar niet van, maar als je het vergelijkt met wat er gangbaar is (niet omrekenen naar gulden haha) ik vind het trouwens allemaal heel mooi klinken hoop dat je het allemaal rond krijgt.

Dankje! Dat hoop ik zeker zelf ook!

We hebben er al een aantal op de wachtlijst staan dus het gaat zeker goed komen.

xx_star_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:49

rond de 250,- - 300,- zou opzich wel redelijk zijn denk ik, voor wat je krijgt. :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:54

ArabicQueen schreef:
Ragdollcat schreef:

werd eerder al gezegt dat we met de voer beurten 1 schep wortels voeren. voor de rest mag de eigenaar zelf pakken..

Er stond anders wel onbeperkt wortelen, vandaar.

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 12:14

@Ragdollcat : dat betekend dus dat de eigenaar die onbeperkt mag pakken. dus daar heeft de eigenaar zelf de hand op

Cinnnndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 13:06

Rond de 300 kun je zeker vragen vind ik.
Ik betaal in de randstad (buurt van Leiden) 275 en daar moet zelf gemest worden.
Wordt wel gevoerd, binnen/buiten gezet.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:53

Als je hier kijkt naar stallen die alles bieden wat jij aan gaat bieden, maar die wél een een bosgebied rondom de stalling hebben: 365 euro en 425 euro. Deze stallen hebben geen weidegang.
Ik sta ook in dit gebied, maar dan bij een boeren pensionstalling. Geen binnenbak, afspuitplaats alleen koud water, in de winter de paarden in de paddock, zomer in de wei, zomer en winter 's-nachts op stal, eigen brok kopen, geen wortels: 260 euro.
Ik zou graag 300 euro willen betalen mits er een betere rijbak in de winter zou zijn.

Ik zou me als ik jou was ook een beetje richten op prijzen in de omgeving van de concurrentie. Succes!