Wat vinden jullie hiervan, ik ga hier naar toe (breda)
Het is een manege, even denken wat ze allemaal hebben:
- 2 binnenbakken - 2 buitenbakken - 1 grote springbak - stapmolen - 2 longeercirkels - solarium - spuitplek, warm+koud - een grote gezellige kantine - gezellige mensen
Ik betaal 650 euro voor 6 maanden stalling. Hierbij komt nog 40 euro p maand bij voor de weide (die je naar jezelf kan vernoemen) dit ga ik delen met een vriendin, zodat onze paardjes samen staan dus wordr 20 euro p maand. 3,95 p maand voor mestafvoer en ongeveer 15/20 euro per maand voor hooi en stroo. Dit komt uit op 182 (als ik zelf volledig weiland huur) of 162 bij het delen van de weide. Het is zelf mesten en zelf buiten/binnen zetten. Dit stalletje staat op een kleine afstand van de manege (50/100 meter, bij de springbak) waar de kinderen/lesklanten niet mogen komen.
Uiteindelijk wordt het voor mij 162 euro voor al deze dingen, en voor m'n pony hele dag weidegang en snachts op stal
Donkerblauw
Geplaatst: 31-12-11 21:28
Ik sta gratis met twee paarden in halfpension, incl. voer en hooi/stro, ruime stallen, binnen- en buitenbak, perfect springmateriaal, weidegang, ruime paddock, solarium, stapmolen, grote poetsplaats inclusief warm water en twee grote kasten voor m'n spullen. Het is trouwens in de Randstad.
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 31-12-11 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Odysseus
Geplaatst: 31-12-11 21:28
Ik zou 182 betalen en nog een deel land huren, het hele jaar doen met t zelfde resulteert wss in een kale blub bende! Verder klinkt t wel fijn!
Batlow
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-11 21:29
Focussed schreef:
Ik zou 182 betalen en nog een deel land huren, het hele jaar doen met t zelfde resulteert wss in een kale blub bende! Verder klinkt t wel fijn!
Ja het weiland is heel groot hoor en overdag ook nog paddock tot beschikking!
_Zsazsa_
Geplaatst: 31-12-11 21:31
ik betaal 125,00. Voor mijn 2,5 jarige hengst, heeft stal van 4 bij 4,5 m kan zelf naar zijn hele grote wei. En heb een buitenbak. Onbeperkt hooi en 4 kilo brok per dag..
Daphne__
Geplaatst: 31-12-11 21:32
Ik betaal 25 euro
Daarvoor heb ik; Weiland met schuilstal Box Onbeperkt hooi + Stro Brok
Binnenbak + Kantine Wasplaats warm en koud Buitenbak Longeercirkel
Odysseus
Geplaatst: 31-12-11 21:32
Hoe groot (meter x meter) is het als ik vragen mag? Paddock erbij is altijd fijn idd
opisop_shop
Geplaatst: 31-12-11 21:33
tja, er zijn ook zat mensen die gratis staan. Vraag is dan alleen, wat heb je ervoor terug? Het is namelijk logisch dat iemand die alleen een weilandje heeft, nauwelijk iets betaalt. Terwijl het ook weer logisch is dat als je er meer bij hebt, dus stal/bak bijvoorbeeld, je ook meer betaalt. Eigenlijk moet je het dus wel toespitsen, dus wie staat het goedkoopste met stalling+bak bijvoorbeeld.
Afijn, ik sta ook wel goedkoop vind ik zelf We hebben twee buitenbakken, een binnenbak, longeercirkel, evenemententerrein met bruggetje, heuvel en waterplasje, de paarden staan 24/7 buiten in grote zandpaddocks in kuddeverband, met onbeperkt ruwvoer en 'szomers wat weidegang. Vlakbij en verder weg mooie uitrijmogelijkheden. En dat voor E150 per maand, prov. Groningen
Batlow
Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-11 21:35
Daphne__ schreef:
Ik betaal 25 euro
Daarvoor heb ik; Weiland met schuilstal Box Onbeperkt hooi + Stro Brok
Binnenbak + Kantine Wasplaats warm en koud Buitenbak Longeercirkel
batje
Geplaatst: 31-12-11 21:39
Ik sta voor 207 euro per maand in Amsterdam (raar bedrag wegens stro verhoging)
- volpension - zomer 24/7 buiten in grote weilanden - winter hele dag in paddock met hooi - box 4x3m2 - 20x40 buitenbak, altijd goed - incl brok en veel hooi - polder uitrijmogelijkheden, natuurgebied met de trailer - fijne stalhouder die je paard goed in de gaten houdt en evt dekens op/af doet
Vind het een heel mooie prijs voor wat we krijgen, het is geen goedkope regio. Ben er dus ook enorm blij mee!
Wij huren van de gemeente 2 stukken land. 1 met bak en 1 met stallen (stonden er al op) en betalen voor beide weides in totaal €220 per jaar dat is echt ideaal. Ook met eten enz. is het nog steeds heel goedkoop
Ik betaal 110 euro vanaf januari daarvoor 100 euro voor: - binnen/buiten zetten (2 grote weilanden waar ze met groepje inkunnen) - voeren wordt ook gedaan - hooi, stro incl - buitenbak met sproeisysteem en drainage, wordt bijgehouden door eigenaar - ruime stal
Zelf mesten, en als ze op vakantie gaan om de beurt voeren, binnen/buiten zetten (7 mensen)
Enige nadeel: ziet er niet zo netjes uit want de stallen zijn oud. En de eigenaar is best streng, maarja in de buurt is alles boven de 250
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 31-12-11 23:18
Ik dacht dat ik redelijk goedkoop stond met mijn paarden, maar ik zie dat het nog veel goedkoper kan. Ik betaal 210 euro per maand. Daar zit in: binnen en buiten zetten hooi (2 tot 3 x daags, hangt af van de hoeveelheid gras op de wei) krachtvoer ( 2x daags, max 2 kg brok per dag) dagelijks weidegang (8 tot 10 uur per dag) dagelijks uitmesten (vlas) en 1x per week nieuwe baal. spuitplaats met warm en koud water kast voor je spullen trailerstalling buitenbak 20 x 60 (waarin je ook mag longeren en loszetten)
We hebben alleen geen mooi buitenrijgebied, verder wordt er verwacht dat je de mest uit de rijbak haalt en zomers ook uit de weide (elk paard heeft zijn eigen weide).
HoresesLover
Geplaatst: 01-01-12 02:11
hm, Onze pony's staan gewoon thuis, maar ik zou gaan voor een stal, hoeft niet groot te zijn, waar weidegang is, een goed verzorgde stal en een bak, het liefste een binnen, maar een goed geësuleerde buitenbak kan geen kwaad.
power1997
Geplaatst: 01-01-12 12:49
xxMaxx schreef:
En stromend water? Heb je dat?
Nee helaas alleen slootwater.
Suusie22
Geplaatst: 01-01-12 12:53
100 euro, alles wordt gedaan, rijvereniging zit 200 meter verderop dus als ik binnen wil rijden loop ik door het weiland en ik ben er. ze hebben 's ochtends ook weidegang en krijgen 3x per dag hooi
de mensen zelf hebben een buitenbak waar je ook altijd gebruik van mag maken en een spoelplaats!
in overijssel
Anonieempiee
Geplaatst: 01-01-12 12:54
Ik heb geen eigen paard, maar hier betaal je 52 euro en dan heb je alleen de stal met een kast. Je moet dus zelf bodembedekking kopen maar dat kan op stal zelf, voer kopen, zelf mesten en voeren.