Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. missnynke schreef:maar 1x visite en 1x spierverslapping en 1x onderzoek was niet nodig!
vinden jullie redelijk dat ik daar dan wel voor moet betalen?
.
, waardoor veearts nummer twee de dag daarna op moest komen draven met de scanapparatuur. Alleen hij kon het makkelijk af met alleen opvoelen, omdat ie het spul toch bij zich had heeft ie nog even gescand
. Hij zou alleen het opvoelen en voorrijden v/d eerste dag in rekening brengen, vind ik toch netjes
.
.
ellenlouise schreef:Utrecht valt nog wel mee hoor. Mijn paard heeft daar bijna 2 maanden gestaan en ik ben (nog) niet failliet.
Volgens mij zitten er ook grote verschillen tussen de kosten van da.
Missnynke als je geen medicijnen hebt gekregen vind ik de rekening ook wel aan de hoge kant hoor.
Mijn paard heeft daarentegen ook 4 dagen in Bosch & Duin gestaan en ik moet zeggen dat ik flink moest slikken toen ik de rekening kreeg. Ze hadden eigenlijk niks gedaan voor dat geld, dat is nog het ergste. Misschien was het de bosrijke omgeving die de prijs zo opdreef.......
voor 2x per week rijden... dat scheelt het he dus het was nog meer.... Fabjuhlover"]
[quote="ellenlouise schreef:Utrecht valt nog wel mee hoor. Mijn paard heeft daar bijna 2 maanden gestaan en ik ben (nog) niet failliet.
Volgens mij zitten er ook grote verschillen tussen de kosten van da.
Missnynke als je geen medicijnen hebt gekregen vind ik de rekening ook wel aan de hoge kant hoor.
Mijn paard heeft daarentegen ook 4 dagen in Bosch & Duin gestaan en ik moet zeggen dat ik flink moest slikken toen ik de rekening kreeg. Ze hadden eigenlijk niks gedaan voor dat geld, dat is nog het ergste. Misschien was het de bosrijke omgeving die de prijs zo opdreef.......
voor 2x per week rijden... dat scheelt het he dus het was nog meer....Gaitkeeper"]
[quote="missnynke schreef:maar 1x visite en 1x spierverslapping en 1x onderzoek was niet nodig!
vinden jullie redelijk dat ik daar dan wel voor moet betalen?
.
maargoed hij was al 9 jaar. daar moesten we 35 euro voor dokken opizch vond ik het wel meevallen opdat moment en vond het het allemaal dubbel en dwars waard maar als je nagaat... 77 gulden... poeh!