Schoonhouden van mijn Mini zijn 'Penis':)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:03

minibinkie schreef:
mijn dierenarts heeft me het advies gegeven minimaal 2x per jaar met babyshampoo (= zacht) te wassen, maar bij mijn mini kan het nu niet meer, omdat hij een penistumor had en bijna de hele penis is geamputeerd, dus niet meer kan uitschachten... hij moet nu elk half jaar door de dierenarts gecontroleerd worden en denk dat ik dan ook gelijk ga proberen een sopje klaar te zetten mocht het nodig zijn een beetje te wassen
het is dus wel belangerijk af en toe schoon te maken en te controleren, zodat je evt. veranderingen eraan vroeg ontdekt!

Beetje rare vraag, maar hoe plast hij dan nu ?

sMieke

Re: Schoonhouden van mijn Mini zijn 'Penis':)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:21

hmm... handige tips.. helaas vind mijn ruin het al eng als ik er naar wijs (erg preuts (A) )
en mn jonge vent (hengst) vind het erg spannend en trekt alles dan nog meer op..

heb dus nog niet echt de kans gehad om ze beide schoon te maken :$

minibinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 16:48

Maxielover schreef:
minibinkie schreef:
mijn dierenarts heeft me het advies gegeven minimaal 2x per jaar met babyshampoo (= zacht) te wassen, maar bij mijn mini kan het nu niet meer, omdat hij een penistumor had en bijna de hele penis is geamputeerd, dus niet meer kan uitschachten... hij moet nu elk half jaar door de dierenarts gecontroleerd worden en denk dat ik dan ook gelijk ga proberen een sopje klaar te zetten mocht het nodig zijn een beetje te wassen
het is dus wel belangerijk af en toe schoon te maken en te controleren, zodat je evt. veranderingen eraan vroeg ontdekt!

Beetje rare vraag, maar hoe plast hij dan nu ?

hij plast gewoon, alleen het 'spettert' wat meer en hij staat wat meer met zn voorbenen naar voor, omdat hij die anders onder plast... vorige week zag ik hem 1 voorhoef iets optillen en dat zag er eigenlijk wel maf uit :) en doordat het een mini shet is is zn lange vacht weleens wat viezer daardoor, maar nu is de vacht nog kort van het scheren van de operatie (oktober), maar anders knipte ik rondom ook nog weleens de langste plukken weg, omdat hij eigenlijk bijna nooit (soms een beetje) uitschachte met plassen