Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Semmerd schreef:Nee zit je niet mee meis, je had je afspraak bij de dierenarts al staan toch??
Misschien even bellen of het eerder kan??
kohtje schreef:Je kan een paard wat pijn heeft niet onthouden van een dierenarts omdat je geen tijd hebt. Regel iets.
Semmerd schreef:Het is niet dat totaal de dierenarts aan haar ontzegt, je hebt overlegt met de DA wat het beste is om te doen toch? En ik neem aan dat je er alles aan doet om zsm een afspraak te maken ..
aerdenhout1 schreef:Als je een paard hebt dat dit probleem al zo veel maanden heeft, dan zou ik hem eens een paar maanden met rust laten en niet doorlopend maar proberen of het .. al weer goed.... is omdat je er weer op wil zitten.
Ik lees in je eigen berichten dat je steeds weer aan het rijden, longeren, buiten rijden bent met dit paard, geef het eens een paar maanden de kans om te genezen!
Of longeer alleen en belast hem niet in elk geval!
Daarbij zou ik als je weer gaat rijden of echt gaat longeren eens wat lessen nemen.
Sorrie TS, maar dit soort topics van paarden die niet goed lopen, maar toch steeds weer onder de man moeten komen me een beetje de strot uit!
Marion71 schreef:TS: ik woon in Overijssel, Nederland. Niet zo raar dus dat ik een kliniek in België niet ken.
Wat voor advies krijg je van deze kliniek dan? Las ook ergens dat je paard behandeld was door een homeopatische da. Welke da is dan 'mijn da'?
gohya schreef:Ik hoop dat je een plekje vind waar ze in een grote groep buiten staat,liefst 24/7.
Het zou wel wennen zijn voor haar,maar het zou erg goed zijn voor haar.
Laat haar dan minstens een half jaar alleen maar buiten in het land lopen,geen longeren,wandelen,helemaal niets.Beweging krijgt ze toch wel op het land.Een paard 24/7 op het land doet vaak wonderen! ik heb het zelf mee gemaakt.Heel veel succes TS!
renatevb schreef:Om wat voor eten gaat het hier dan? Als het om ruwvoer gaat dan is het sowieso belangrijk om dat altijd op meerdere plekken (tegelijkertijd uiteraard) te verstrekken, beter nog 1 plek meer dan het aantal paarden. Als het hierboven over krachtvoer gaat dan is het een ander verhaal natuurlijk.De andere merrie was ook ontzettend dik, dus eten hadden ze genoeg, en Friuli was de alfa merrie en ging altijd eerst naar het eten, de andere merrie moest wachten.
NiFallor schreef:Ik kan me voorstellen dat je er niet zomaar gerust op bent om haar in een kudde te plaatsen. Best lastig hoor, want je moet haar verhuizen en als het dan in de kudde niet werkt moet je haar wéér verhuizen (en heb je nog geen oplossing).