rijden met dit weer????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:46

Ik rijd gewoon in de buitenbak... ook als het regent en waait (hoewel ik wel eerder de neiging heb om een dagje over te slaan Schijnheilig ).
Ja, ook die van mij is net wat enthousiaster dan zonder wind (lees: behoorlijk fel en druk), maar het grootste probleem vindt ik dat ik er om halfacht toch echt wel af moet. We hebben (nog) gene licht bij de bak en dan zie je dus echt neit meer waar je rijdt Scheve mond

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 15:50

wow wat een bokthelden allemaal.. OK dan!

Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:49

De zon schijnt hier, ik ga vanavond eindelijk!!! weer rijden.
De afgelopen week was onze buitenbak 1 grote modderpoel, gelukkig is het ook zo weer weg, mits het droog blijft.
Zoals nu dus Haha!

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:17

ligt eraan..als het echt keihard regent en het waarschijnlijk ook niet meer gaat stoppen heeft lucky vrij Tong uitsteken
maar gewoon beetje miezer regen en harde wind etc..geen probleem, ik ben een bikkel Schijnheilig

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:17

Nou deze boktheld heeft wel degelijk in de buitenbak gereden met dit weer en ook nog eens op mijn jonge merrie Cheyenne die we zadelmak maken.... Haha! En ondanks de wind en alle geluiden ging het super!!! OK dan!

Vandaag ging Jenny-girl ook erop, met veel wind, en ook dat ging super. Alweer zo'n boktheld Haha!

Maar ja, wij hebben geen keus, want er is geen binnenbak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:32

vandaag heb ik tussen de huizen en het bos gereden, want het waaide enorm en mn merrie was flink kijkerig, dab ga ik liever hetstrand niet op!
Wat een bok held ook he...

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 19:58

Nou deze boktheld op sokken rijdt gewoon ... buiten. Koe

Hiervoor reed ik een paardje daar kon je een bom naast laten ontploffen en dan nog schrok hij niet wakker.
Nu rij ik af en toe het bos in op een iets wakkerder paardje... afgelopen zaterdag vielen er blaadjes van de boom en hem kon ik uit de boomtoppen plukken (met mij erbij)... er ritselde iets in de bosjes, dan denkt hij al snel dat er enge trollen in het bos zitten die je op eten dus ipv rechtdoor gaat ie gewoon alle kanten uit.
Oortjes op steeltje.... nek in de krul.... beentjes hoger dan normaal en dat alleen maar omdat er een struikje aankomt... grrrrrr

Maar goed, gelukkig is hij niet gemeen.... ook niet in het wegspringen ofzo dus we blijven er aardig op zitten..
Maar ik geniet met volle teugen van de veranderingen van de seizoenen... dus hup... je lekker warm aankleden en genieten in t bos of strand of weet ik veel wanneer.....
~~}>

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:01

Ik rij ook gewoon met dit weer in de buitenbak, wel een beetje modderig natuurlijk maar daar kijkt Speedy wel voor uit.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:30

Onze buitenbak is om te janken. Het is een zwembad. Ik laat mijn paard er wel met het water en de modder spelen. Het is soms net een snorkel (want stel je voor dat er onder dat water heerlijk mals gras staat? ) Maar rijden zit er niet in...

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:41

Ik rij ook gewoon door. Ik vind het niet erg om tijdens het rijden nat te worden, maar vind het wel vervelend om te gaan rijden als het regent. Maar als ik de tijd heb enz, dan doe ik het toch. Solide vind regen en wind helemaal geweldig. En als het waait is het heerlijk om in de bossen te rijden...