Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GamblersCup schreef:De mensen die hier serieus vraagtekens bij zetten, zijn waarschijnlijk de mensen die de paarden nu al voor een temperatuur van -10 onder dekens hebben staan, waarvan paard 24 uur per dag in de box staan (of met gratie 3 uurtjes buiten mogen komen) want het is slecht weer en oh poh oh, ze zouden ziek kunnen worden...
Grobegni schreef:Briljant! Ezels zijn een stuk intelligenter dan paarden en hebben uitdagingen nodig, anders kwijnen ze weg! Ezels zijn echte puzzeloplossers. Ik ben erg benieuwd, is er een filmpje oid van?
Urielle schreef:Grobegni schreef:Briljant! Ezels zijn een stuk intelligenter dan paarden en hebben uitdagingen nodig, anders kwijnen ze weg! Ezels zijn echte puzzeloplossers. Ik ben erg benieuwd, is er een filmpje oid van?
Ik vroeg me ook gelijk af of dit voor elk paard is weggelegd, ik denk dat paardeneigenaren goed moeten opletten of de paarden idd aan hun voer komen (uit gebrek aan intelligentie of gemakzucht) want ezels zijn een stuk slimmer.
Het idee is leuk.
GamblersCup schreef:En verder ga ik er niet op in, het gaat hier over laarzen met hooi erin
opisop_shop schreef:maar dan eten ze dus van de grond, dat is dan toch niet handig, laat staan veilig ivm zandkoliek?
Die paar keer schudden lijkt mij nou niet bepaald zoveel uitmaken qua lolfactor.