Waar voor mijn geld ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dinopino

Re: Waar voor mijn geld ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 17:31

Goede sfeer en een kudde met schuilmogelijkheid overdag waar je paard zich prettig voelt is heel belangrijk. Je hebt een rijbare bak met verlichting neem ik aan. Dus je kunt ook bij nat weer altijd te recht. Dan vind ik de prijs ook redelijk. En dichtbij zodat je het met de fiets afkunt scheelt je per maand een paar euro benzine niet te vergeten.;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:14

Dinopino schreef:
Goede sfeer en een kudde met schuilmogelijkheid overdag waar je paard zich prettig voelt is heel belangrijk. Je hebt een rijbare bak met verlichting neem ik aan. Dus je kunt ook bij nat weer altijd te recht. Dan vind ik de prijs ook redelijk. En dichtbij zodat je het met de fiets afkunt scheelt je per maand een paar euro benzine niet te vergeten.;-)

TS is denk ik te jond voor de auto, ze is 13 :D

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 18:18

Misschien lees ik er overheen, maar je moet dan zelf uitmesten? Voor dat geld vind ik eigenlijk dat ze dat wel voor je moeten doen...

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:55

Ik vind de prijs nog wel meevallen maar je kan wel goedkoper krijgen voor hetzelfde :j
ik denk dat je het hier voor ong 150 euro kan krijgen (is wel in belgië-Antwerpen)
Ook vind ik meer voerbeurten beter zeker voor die prijs

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 20:58

Ik weet niet in welke regio jij zit.. Voor hier is dit een super mooie prijs.. Ik moet het met minder doen en betaal 310 p.p pm ( betuwe) gelderland

veel weidegang ( samen)
2 paddocks redelijk goed.

1 longeerbak bij regen een zwembad. Buitenbak, opzich wel goed te doen, tot het harder gaat regenen. In de winter bagger slecht) Niet heel veel stro in de stallen 1 kg brok per dag elke kg daar boven 30 cent) :')
Wel mogen ze 365 dagen per jaar de wei in als ik dat zou willen. En leuke uitrij mogelijk heden!

ellennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:04

Vind het wel een net prijsje denk ik.
Ik betaal €230 en daar heb ik tot mijn beschikking:

-buitenbak
-binnenbak
-grote weide, in groep van vier
-ruime stal
-krachtvoer + hooi + bodembedekking
-privé-stal
-aan overkant van de straat bossen

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-11 21:35

Ik vind het wel aantrekkelijk. Jammer dat er geen binnenbak is voor slecht weer maar dan ga je gewoon een keertje niet rijden of je trekt rij-regenkleding aan. En in de springtuin kan je ook gewoon dressuren.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:26

Ik heb voor 150 euro

-Binnenbak (20 x 40)
-Buitenbak (20 x 60)
-Longeercirkel (niet overdekt oid)
-Biks, stro, hooi/kuil
-Ruime stal, 3x4 m
-Was hok met warm en koud water
-Goed stalmanagement
-Voeren paar keer per dag
- 20 hectare land
- 's zomers worden ze binnen en buiten gezet

Helaas winters niet op het land.. is niet de doen met de grond hier in het hoge friesland ;)!
En ik moet zelf mesten, maar daar heb ik geen problemen mee.

_Gillian_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 13:03

Ik woon in België, Antwerpen, hier is deze prijs goedkoop !
Als ik bij sommige maneges hoor, dat is 320 euro, en je krijgt er alleen een binnenbak bij en je moet je paarden zelf buiten zetten.
De stallen hier zijn 4x3 dacht ik en je moet ze niet uitmesten, dat zit mee in de prijs.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 13:07

Ik vind het heel goed klinken en ik vind het ook een mooie prijs. Als je dan nog wat vraagt over het voer dan zal alles denk ik wel goed zijn :)

Mijn tante betaald 180 euro per maand en dan heeft ze; buitenbak, binnenbak,longeercirkel, heel veel land. Maarja, zelf voeren behalve het hooi, zelf de stal bijhouden en in de winter zelf binnen zetten.