Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BaileyMix schreef:En als ik het goed begrijp help jij bij de verzorging van de pony... Maar wat doe je dan precies daar? Je kunt toch in ieder geval dat stalletje uitmesten, een emmer water neerzetten en hem een poetsbeurt geven? Dan is in ieder geval de kans dat de DB hem meeneemt erg verkleint. Ik denk inderdaad ook dat deze pony echt veel baat zou hebben met een verzorger die echt vaak komt, zijn stal uitmest, voor water zorgt, de pony schoonhoudt en er mee wandelt, longeert etc. Eerst die primaire behoeftes maar, het buiten lopen etc. zou ik dan later pas aankaarten. Kleine stapjes nemen.
Telpeva schreef:Zouden ze (en de pony) niet ontzettend veel baat hebben bij een serieuze verzorger, eentje die hemregelmatig er uit laat, iemand die de boel in de gaten kan houden zodat de boel niet verslechterd, iemand die het niet erg vind om de handen flink uit de mouwen te steken om de boel ook uiteindelijk te verbeteren?
MaritAriel schreef:BaileyMix schreef:En als ik het goed begrijp help jij bij de verzorging van de pony... Maar wat doe je dan precies daar? Je kunt toch in ieder geval dat stalletje uitmesten, een emmer water neerzetten en hem een poetsbeurt geven? Dan is in ieder geval de kans dat de DB hem meeneemt erg verkleint. Ik denk inderdaad ook dat deze pony echt veel baat zou hebben met een verzorger die echt vaak komt, zijn stal uitmest, voor water zorgt, de pony schoonhoudt en er mee wandelt, longeert etc. Eerst die primaire behoeftes maar, het buiten lopen etc. zou ik dan later pas aankaarten. Kleine stapjes nemen.
tja .. ik schiet te zo veel mogelijk bij , als ik er ben poets ik hem indd en mest ik zijn stal uit , maar ik heb zelf ook 2 paarden en zit in mijn examen jaar dus ik kan niet altijd langs komen , soms heb ik twee weken echt geen tijd.
MaritAriel schreef:Telpeva schreef:Zouden ze (en de pony) niet ontzettend veel baat hebben bij een serieuze verzorger, eentje die hemregelmatig er uit laat, iemand die de boel in de gaten kan houden zodat de boel niet verslechterd, iemand die het niet erg vind om de handen flink uit de mouwen te steken om de boel ook uiteindelijk te verbeteren?
en waar haal je zo'n iemand vandaan ? De meest willen rijden en je hebt hier toch wel een ouder iemand voor nodig , je kan amper iets met hem , niemand wil dat ...
snoopydogy schreef:als eens met hen om de tafel gezeten dat het zo niet hoort
en zo en kunnen ze niet iemand zoeken die ze willen helpen met de pony