Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dav schreef:Een deur die uit 2delen bestaat nl een onderdeur en een bovendeur. Onderdeur zal iets hoger zijn dan je heup.(kan wisselen)
Ik zet alle paarden op stal.
Radio aan,veel ruwvoer.
Is evt een likje tranqeluizer niet een idee?
Caira schreef:Wat dacht je van gewoon thuis blijven en voor je dieren zorgen? Ik zorg dat ik om 12 uur bij de paarden sta, ik voer ze de hele dag weinig en om kwart voor 12 krijgen ze pas te eten.
Yontheke schreef:Wij staan wel aan de grens van een natuurgebied met weinig bewoning.
Meisje van in de straat zegt dat er toch wel wat vuurwerk wordt afgestoken.
Dit is het eerste jaar dat hij hier staat. Hij gaat wel even uit zijn plaat met vuurwerk want hij heeft al een keer buitengestaan met vuurwerk. Maar door de draad gaan zie ik hem niet doen aangezien hij daar een helse schrik van heeften erover gaat niet lukken.
Lillian__ schreef:Yontheke schreef:Wij staan wel aan de grens van een natuurgebied met weinig bewoning.
Meisje van in de straat zegt dat er toch wel wat vuurwerk wordt afgestoken.
Dit is het eerste jaar dat hij hier staat. Hij gaat wel even uit zijn plaat met vuurwerk want hij heeft al een keer buitengestaan met vuurwerk. Maar door de draad gaan zie ik hem niet doen aangezien hij daar een helse schrik van heeften erover gaat niet lukken.
en waarschijnlijk word er ook carbid geschoten... ik vraag me af wat ze bij ons doen, paarden staan sowieso snachts op stal, met hooi...
max66 schreef:hier staan ze sowieso s'nachts op stal, dus ook met oud en nieuw. Ze geven niks om al dat geknal hoor!
Famke160301 schreef:Sedalin oid kan ook, ookal wordt hier ergens in t topic anders beweert.