LCharlotte schreef:Een paar uur, uur of vier.
En de andere 20 uur staan ze op stal? Of ging dit niet over de weidegang?
Dan veranderd ik toch van mening en dan vindt ik persoonlijk zelfs 100 euro te veel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LCharlotte schreef:Ik vind het allemaal wel weinig, ervan uitgaande dat ze volledig worden verzorgd en iedere dag worden uitgemest. Als je de kosten voor de boer neemt + arbeid lijkt €100 niet realistisch. Hoe zit dat trouwens met die nieuwe regelgeving?
shilady schreef:Jesito en ik staan ook in zuid/middenlimburg
Wij staan op een zeer kleinschalig stalletje bij mensen achter huis
Onze paarden mogen het hele jaar door in de wei en worden elke dag binnen en buiten gezet en er word voor ons gemest en gevoerdIk betaal 170 voor mn pony
Wij hebben wel een afspuitplaatsje en wc en moet zeggen dat ik die ook niet wil missen
plus dat iedereen zn eigen kastje enzo heeft![]()
Ik zou als ik jou was niet meer dan 140 vragen das een vriendelijk prijsje voor niet al teveel facilieteiten
en meschien idd focussen op oudere paarden of jonkies
vuurneon schreef:Jesito, ik vind 100 euro echt de max voor zo'n stal. Ik koop zelf al mijn hooi en stro in dus ik weet wat ik kwijt ben. (en als diegene ook deels van eigen land kan hooien scheelt dat ook) Bovendien heb je in de zomer geen kosten eraan. Dus minstens 6 maand geen extra hooi en stro, ervan uitgaande dat ze dan wel dag en nacht buiten staan.
Een bak of paddock waarin de paarden lekker buiten kunnen staan zou het voor mij al gelijk verhogen dat bedrag. En een toilet, maar goed... Die heb ik zelf ook niet haha. Want 4 uur buiten zou ik zelf nooit voor kiezen...