€2000 duur voor een 4-jarige haflingermerrie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:30

ILOVEJELTJE schreef:
mm ik heb een keer gehoord dat het dan heel lang duurt om ze verkeersmak temaken .
en het is wel weel geld voor een haflinger

Dat is dus complete onzin!
Het ligt gewoon aan het paard en aan de ruiter...

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:00

Ik vind het vrij veel, maar als ze al zijn ingereden en het zijn natuurlijk merries, dus ja...

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:07

marktplaats schreef:
Luxe haflinger (4jr. V:Amigo;VM:Niko)
Drachtig van Abel. Abel is reserve kampioen 2003.

Zadelmak en licht betuigt.

ook haar Abel-merieveulen, geboren 1 mei 2003, is te koop. (prijs n.o.t.k.

bellen tussen 20:00/22:00 Hrs

bedoel je deze? want deze is namelijk drachtig en dat maakt haar al duurder!

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 11:27

ja die is zeker weten €2000. maar voor haar vond ik het ook best veel, ook al is ze drachtig, want ze kan behalve dat ze zadelmak is en licht betuigd verder niets. is nog niet helemaal verkeersmak ook dus. maar bij haar vind ik het al minder te duur dan bij die andere.

die andere had de eigenaresse zelf gekocht voor €2000 maar is dus troontredend en heeft sinds afgelopen zomer licht zomerexzeem. is braaf onder het zadel heeft een koel karakter, maar is ook nog niet verkeersmak. ik weet niet wat voor haar een goede prijs zou zijn? want ze vroeg aan mij om een bod te doen, maar vind dat echt heel moeilijk! heb ook nog geen foto gezien dus..

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:32

Weten die mensen dat je interesse hebt in hun paarden, omdat jouw paard de vader is? Dat kan nl de prijs opdrijven. Ik vind de prijs zelf te hoog. Als ik moest kiezen (en de paarden zijn gelijkwaardig) zou ik eerder gaan voor de drachtige merrie. Dan heb je igg een gezond paard.

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 12:05

ja klopt.. maar daar komen in de herfstvakantie (volgende week voor hun) al mensen naar kijken en het gaat mij niet lukken om al eerder te komen kijken vanwege de afstand. is namelijk 3 uur rijden vanaf hier..
dus zal wel horen of die mensen haar kopen of niet.. ze zouden in elk geval nog een foto sturen, dus ben ik wel heel blij mee! Lachen

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 12:06

denk trouwens dat ik die merrie met dat zomerexzeem niet veel meer dan €1000 waard vind eigenlijk.. beenstand is niet helemaal goed, kan niet mee gefokt worden.. is nog niet verkeersmak.. wat vinden jullie?

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:09

Ik denk niet dat ze het dier ooit verkocht gaan krijgen voor 2000,-. GEwoon een final offer doen van 1500 euro en het er verder bij laten. Dan kunnen ze er over nadenken en wie weet krijg je hem dan wel. MAar eerst eens kijken of de pony in het echt ook iets voor jou is.

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 12:22

ja tuurlijk! ik wil gewoon echt een paardje kopen voor altijd.. een paardje dat echt bij me past. het zou echt super zijn als dat een paardje van Amigo zou zijn, maar als het niet klikt, zou ik het niet doen.. moet echt helemaal zonder twijfels zijn voor ik weer een paardje koop.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:36

Diegene met dat manenexzeem is wel een dure prijs.
Want het is namelijk een stalgebrek dat nooit over gaat.
Het blijft altijd bij je paard, het kan alleen minder erg worden, dat het lijkt of je paard niks meer heeft.
Maar dan hebben ze het nog wel.
Met name in de kust streek hebben ze er weinig last van.
Maar het gaat in ieder geval niet weg, dus dat klopt niet wat de eigenaar van die Haflinger zegt.

Groetjes, liefs en -xxx-ies van Anne

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:08

Sjonge jonge wat een geld. Ik zou het er van zijn levensdagen niet voor betalen. Er zijn er zoveel en ook echt wel voor minder geld, als je maar goed zoekt.