Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iris82 schreef:Ow sorry, ik dacht dat ie specifiek naar mij was.
Ik vind juist niet dat 24-7 op de wei slecht is. Ik kan me wel voorstellen dat als je regelmatig rijdt, je daar niet de voorkeur aan geeft.
Maar dat is een andere discussie.

ElineB schreef:Ik ga mee met capopjekop

pien_2010 schreef:Hopelijk hangen de drinkbakken laag, kan hij niet onder het plastic schot van de stap molen, kan het solarium omlaag zodat hij de warmte ook daadwerkelijk kan voelen en mag hij veel naar buiten. Ach meid als jij gelukkig bent en je shet ook en je wilt en kunt het betalen dan is het toch goed.
Mijn paarden worden ook volledig verzorgd maar staan altijd buiten met inloop stal en ik betaal voor twee de prijs van één € 250,-- dus. Jij blij en ik blij iedereen zijn eigen keuze.
capopjekop schreef:Heb even zitten kijken, het ziet er heel mooi uit. Wat ik dan wel jammer vind is dat er schijnbaar 2 kleine paddocks zijn. Voor de ruiter is er alle luxe, maar hoe doen ze dat dan met het naar buiten zetten? Want al die paarden passen vast niet in die paddocks.
En dat heb ik er niet voor over
Malouke schreef:ElineB schreef:Ik ga mee met capopjekop
Of ze in de stapmolen en het onder het solarium gaat weet ik nog niet, het kan wel... Er staan daar nog vier shetjes en die maken er ook gebruik van.
Met deze staat ze in de zomer ook op de wei. In de winter wordt de weide daar niet gebruikt, waarom? geen idee...
JoyCiej007 schreef:Tsja....... meer luxe voor jou dan voor je pony hoor.
en in de winter dus dagelijks 'in de paddock'. Maar met maar 4 kleine paddocks, hoe wil je dat gaan doen?
Of vind je het fair tegenover je pony dat hij 24-20-18-16u. per dag op stal staat??? Dat is geen luxe...... en al helemaal niet naar je pony toe....
paarden horen lekker rond te kunnen lopen. Als ik mijn pony's zoveel en zolang op stal zou moeten houden, dan had ik ze al lang verkocht.
piezze schreef:WAt is het punt, de shetlander kan behoorlijk rondlopen in een stal van 3 bij 3 meter, hij krijgt een luik om naar buiten te kijken. Wat is het verschil met een paddock behalve dat het buiten is?
Sjors493 schreef:Malouke schreef:
- verwarmde automatische drinkbak
- wordt twee keer per week volledig uitgemest
- solarium
waarom dat allemaal?