Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ajesca123 schreef:@dustyenmax:nee ik woon al heel lang niet meer in Venlo maar heb ooit gewerkt bij pascal en voor zijn broer dus vandaar dat ik het ken.
Jammer dat de bak nu zo slecht is want toendertijd heb ik er toch veelvuldig dankbaar gebruik van gemaakt en kan me helemaal niet herrineren dat het zo klein was![]()
En in blerick dan? Of is dat te ver weg? Volgens mij zit er toch wel genoeg in die omgeving toch?
Zal nog even mee denken
nicky_rilana schreef:capopjekop schreef:Huh die vat ik niet helemaal? En anders mss iemand in de omgeving met een rijbewijs?
vaak is het zo als je niet meer kunt rijden dat er sneeuw licht en ijs en het vriest.
dan kun je ook echt niet met de trailer weg want dan schuif je allekanten op.
Mindim schreef:En beter voor het paard is natuurlijk weidegang, maar hoeveel paarden staan en op stal en komen letterlijk maar 1 uurtje naar buiten, daar word ook niets overgezegt.
Nou, dan moet je bokt even wat beter doorlezen, daar wordt namelijk heel veel over gezegd. En dat een ander het doet, maakt het toch niet gelijk goed, als een ander in de sloot springt, doe je dat zelf toch ook niet? Beetje flauw beredeneerd.
savath schreef:Ik zou gaan voor trailer bewijs en dan kan je net zoveel gaan als je wil en moet je verder geen dure stallingskosten betalen, zo is het rijbewijs snel terug verdiend.
Zelf heb ik 14 stallen thuis, en heb mijn hengst op manege staan in training, dus beestje wordt 5 op 7 in het werk gezet, komt elke dag zeker 1 uurtje buiten in paddok met vriendjes. en zelf rijdt ik 3 a 4 keer met onze andere paarden tot daar om te lessen(prive).
Ik zou nooit een stal kiezen waar mijn paard niet buiten kan.(Dan maar andere dingen opofferen)
nicky_rilana schreef:vaak is het zo als je niet meer kunt rijden dat er sneeuw licht en ijs en het vriest.
dan kun je ook echt niet met de trailer weg want dan schuif je allekanten op.
Mindim schreef:
kohtje schreef:Waarom laat je geen bak aan leggen? Daar heb je zomer en winter wat aan. Als je echt wedstrijden wil gaan rijden is een bak wel heel fijn.
Iris82 schreef:Volgens mij heb je je keuze toch al gemaakt...
Dus het heeft niet zo heel veel zin om daar op in te gaan.
Mindim schreef:Ah, je woont in Venlo volgens je gegevens en dit is 8 km vanaf Venlo?
Je staat niet erg open voor dingen en zoekt eigenlijk een stal die perfect bij jou past en niet zo zeer bij je paard. Aangezien het bij mij andersom werkt en jij je keuze al gemaakt hebt, is mijn bijdrage dan ook niet meer nuttig. Veel plezier met je keuze.