stalhoudster wil taken uit handen geven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WhatsUp

Re: stalhoudster wil taken uit handen geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 16:18

@claudiaM33: Wat je zegt klopt helemaal, zij huurt het huis wat op het erf staat en tegelijkertijd is zij ingehuurd om de boel in de gaten te houden en bepaalde klussen uit te voeren. Ze krijgt hiervoor geld van de boer, een x bedrag per stal die vol staat.

Ik ben inderdaad ook voor het aankaarten van het probleem bij de boer, maar het is lastig omdat hij zo moeilijk te bereiken is. Daarnaast houdt hij zich niet echt bezig met wat er gebeurt op stal, daar heeft hij haar voor ingehuurd. Het is gewoon een lastige situatie, omdat zij het nu laat overkomen alsof ze de enige is die het druk heeft. Ze wil dus de taken afschuiven, maar er ondertussen nog wel voor betaald worden. Dat is niet echt heel goed gevallen bij de pensionklanten, maar zodra je haar over iets aan probeert te spreken krijg je een sneer.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 18:37

Ik wil dat baantje wel, lekker dicht bij mijn pony's wonen wat klusjes doen op een dag. Ja, dat lijkt me wel wat. Of heeft zij het te druk met een baan buitens huis? Dat ze dingen wil afstoten? Dingen veranderen zonder overleg kan niet. Zeker die boer te pakken zien te krijgen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 18:48

probeer het wel collectief te doen he. Niet dat jij strakjes de gebeten hond bent en de rest yoekijkt dat jij je nek heb uitgestoken en kan vertrekken.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:08

russel schreef:
Meestal zijn het niet de taken die veranderen, maar veranderd de kwaliteit van de verzorging en is het van redelijk tot goed naar minder tot steeds minder naar slecht...en daar kan je dan ook niets tegen doen...been there ... ken geen 1 stal waar iets ook maar in overleg is gegaan, tot prijsverhoging aan toe...of gewoon van hele dagen naar buiten naar maar 2 uurtjes en in eens stallen er bij bouwen waardoor de paddock te klein werd voor de te grote groep en er steeds oorlog uit brak met verwondingen tot aan toe....

Inderdaad, been there, done that. Het komt meestal neer op slikken of vertrekken. Er hoeft helemaal niets overlegd te worden en dat wordt dan ook zelden tot nooit gedaan. Je krijgt het gewoon te horen, of vaker, te lezen.

In dit geval zeker contact opnemen met de boer, maar als hij zich er afzijdig van houdt of het er mee eens is dan heb je (helaas) geen poot om op te staan.