weggestuurd van stal..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 12:41

Hebben ze je er al eens eerder op aangesproken en is er toen overleg gepleegd? Als ze al eerder hebben aangegeven dat het ze dwars zat en er is niets aan gedaan dan kan ik me er wel bij indenken dat ze je hebben gevraagd te vertrekken. Hoewel ik het alsnog een beetje apart vindt dat je als stalhouder een klant vraagt te vertrekken in plaats van een compromis te sluiten maargoed :o

Als ze je nooit eerder hebben aangesproken op het feit dat dit ze stoorde vind ik het ronduit onbeschoft en denk ik dat je veel beter af bent bij een andere stal. Zoals iemand hierboven al zegt is het inderdaad jammer dat sommige staleigenaren geen kaas hebben gegeten van een beetje bedrijfskunde en te gevoelsmatig handelen waardoor ze soms erg lomp en bot overkomen. Ik hoop voor je dat je nu bij mensen terecht komt die wel kunnen omgaan met dit soort dingen en compromissen weten te sluiten.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 12:46

ach meid wat vervelend zeg,
ik zal mijn ogen goed voor je open houden oke ?
hoop echt dat je zsm een ander leuk plekje zal vinden hoor !!,
maar het ging nog zo goed daar ?
en met hun shetten word nog minder gedaan toch ?

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 12:47

Vind het wel een beetje een rare situatie hoe die mensen het aangepakt hebben... Maar gelukkig heb je al een andere stalling en kan je snel weg (of ben je al weg misschien?). Ik denk niet dat je slecht bent voor je dieren als het zo gaat als jij verteld. Ik kan me voorstellen dat je er van baalt, maar aan de andere kant, lekker boeiend, ga lekker weg, ik zou niet op een stal willen staan waar ze mij niet willen hebben...

Marion71

Re: weggestuurd van stal..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:12

Waarom raar? Als het je als klant niet bevalt, ga je toch ook weg met of zonder opgave van redenen.

Volgens mij mag je dit ook geen professionele pensionstal noemen, maar staat ze gewoon bij mensen thuis. Als er iemand dagelijks op je erf is, waaraan jij je als eigenaar van erf ergert, stoort, etc doe je daar toch wat aan.

Besef dat wij slechts 1 kant van het verhaal horen en dat is alleen de beleving van ts.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:17

ik ken de TS en geloof mij ze zorgt heel erg goed voor haar dieren die komen echt niks te kort !!!!!
de buitenritten zijn echt alleen stappen soms een galopje en de paarden zijn 2 sterkte dieren
ken ook de stalling en die laten te wensen over wat ze bij hun eigen dieren doen,
verdere info via PB alsjeblieft

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:38

JJane schreef:
Ik begrijp je frustratie wel. Zelf vind je dat je heel lekker bezig bent en een ander zegt dat het helemaal nergens over gaat.
Maar ja zij zijn de eigenaar en als zij zich er aan storen dan kunnen ze je de stalling opzeggen. Echter de heel veel paardemensen zijn ongelofelijk bot en lomp in dit soort dingen _-:( . Kijk alleen al naar sommige reacties hier op het forum. Het zal ongetwijfeld niet bedoeld zijn om je te kwetsen al komt het wel zo aan.

Nieuwe stal, nieuwe ronde, nieuwe kansen +:)+

Daar ben ik het mee eens, ooit stond ik op een stal, waar ze af en toe bot kunnen zijn zonder dat ik begreep waarom en ging me er ook naar gedragen (meer afstand en meer mijn eigen ding doen) en zij klagen zo nu en dan over dat het zo veel werk is en veel geld kost, tja, dat doen ze toch zelf, door steeds meer paarden te kopen en 1 x gebeurde er iets en ik sprak ze eropaan ( er is al vaker wat verkeerd gegaan, maar ik hield te vaak mijn mond, maar dit keer dus niet omdat mijn paard aan t stikken was) en dat vonden ze zooo agressief overkomen terwijl het niet is maar gewoon de waarheid is, toen werd ik het zat en heb ik gezegd "laat maar zitten, ik ga wel weg".

Ik ben niet afhankelijk van deze ene stal, als ik het er niet leuk vind ga ik gewoon.

En ik ben tot op de dag van vandaag heel blij met waar ik nu sta (mijn oude stekkie, die ik toen opgezegd had ivm geen paard meer hebben), wat een bevrijding en heerlijk hoe nuchter het er is en iedereen lekker met plezier met de paarden aan de gang gaan en met elkaar. En het belangrijkste is dat mijn paard het er ook heerlijk vind en het is er veel gezelliger.

Dus fijn dat je naar een ander stal bent gegaan waar het je beter bevalt.

Be_stronger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 13:49

dus een hond heeft geen aandacht nodig, want het shet is net een hond????????????????
als er 1 dier aandacht vraagt is het een hond.

mijn paard word ook niet iedere dag gereden, alleen het weekend en doordeweeks een stapritje, zij is dan ook 28 maar dat doet er niet toe. doordeweeks worden ze gelongeerd. 1 ervan staat stil want die heeft een blessure
vind het raar dat er mensen zijn die persee vinden dat er iedere dag gereden moet worden omdat het anders mishandeling is.... triest hoor
ben ik al eerder tegenaan gelopen dat iemand dit tegen me zij, heb me afgevraagd of ze het meende, nu zie ik dat er meer mensen zo denken... waarom zou je elke dag rijden als je niet in de sport zit?

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 14:00

TS zoals ik hier kan lezen doe je niks verkeerds,denk maar zo sommige mensen hebben last van het vallen van het blad en waarschijnlijk ben jij daar nu de dupe van,maar je hebt al weer een onderkomen voor je paarden dus lekker laten.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 16:31

Hier een slotje aangezien het geopend is door een SA.