Baklamp aan, buurman komt naar buiten, zet al zijn spulletjes klaar, begint te zagen.... weg licht... jij op je gemak weer naar binnen en dan staat hij daar met zijn goed gedrag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wennii schreef:Je kunt ook een paar keer achter elkaar maar 10 minuten gaan stappen...
Baklamp aan, buurman komt naar buiten, zet al zijn spulletjes klaar, begint te zagen.... weg licht... jij op je gemak weer naar binnen en dan staat hij daar met zijn goed gedragMisschien werkt dat en raakt hij het beu
Olleke2 schreef:Wanneer de buurman echt bewust wacht op het licht van de bak vraag ik mij af waarom, doet hij het om te pesten of voor zijn gemak?
Ariebren schreef:Ibbel schreef:Ga eens in het donker rijden. Als buurman naar buiten komt zodra hij de baklampen aan ziet gaan, maar dus níet bezig is in het donker, lijk me dat een simpele oplossing. Paarden zien prima in het donker, en zelf wen je er ook snel genoeg aan.
Ik vind dit tot nu toe de beste oplossing.
En daarnaast, waarom moet het "slachtoffer" naar de dader toegaan ??
En vanaf morgen krijgen we toch slecht weer, dan zal er van klussen weinig terecht komen.
miss_lizje schreef:Het paard is niet bang van schaduwen en normaal met rijden erg braaf.
Ook hoort hij het geluid de hele dag door, want het is ook te horen bij de stallen. Ik hoopte ook dat hij er aan gewend raakte maar ik denk dat als dat was gebeurt, het al eerder was.