thermobroek of thermo-ondergoed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 10:32

Nou ik heb toevallig net even gebeld met mijn grote vrienden van Stay Active punt NL Haha!. Lange broeken hebben ze nog niet maar die komen eraan. Nu krijg ik in ieder geval even een bermuda om mijn bovenbenen te beschermen en voor de bovenkant van mijn lichaam een speciaal truitje met windbreaker. Zweet wordt naar de volgende laag getransporteerd en warmte geisoleerd. En ik bestel al jaren bij deze site en als zij zeggen dat het goed is dan ga ik daar tegenwoordig blind van uit. Bovendien zijn de kortingen altijd erg leuk.

fabiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 10:45

ik heb zelf een thermo broek en kvind het wel lekker zitten hoor, schuif niet in het zadel, geen wind doorheen. kweet alleen niet meer waar ik hem heb gekocht is al een tijd geleden!

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:04

littleroosie schreef:
Oke ik snap nu dus na dit topic dat ik ook maar theormo ondergoed moet gaan dragen deze winter. Maar bij wat voor winkels kan je dit nou kopen?

Genoemd zijn:
Perry sport
Piet Kerkhof
Zeeman
Aldi (aanbieding)

en thuis:
postorderbedrijven
ebay
Carhartt (US)

Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 11:08

En Stay Active Punt NL Botervlieg Haha!

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:26

Ik heb nog geen thermobroek, staat voor dit jaar wel op het verlanglijstje.
Maar ik heb wel een regenrijbroek van Pikeur. Dat zijn een soort chaps, maar dan van dat spul waar regenpakken ook van worden gemaakt. Een prettige bijkomstigheid is dat ze ook niet zoveel wind doorlaten, dus heb ik 's winters ook veel met die broek gereden, scheelt toch.

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:50

ik ga denk ik ook maar thermo ondergoed kopen ik heb al een skibroek(bij de aldi) voor als ik buitenrijd maar dat rijd niet zo lekker dressuur als ik les heb doe ik m eerst wel aan en dan rijden we in de binnenbak dus dan doe ik m uit maar das wel onhandig wanneer het weer bij de aldi is enik denk wel binnenkort ga ik ook ff kopen lekker makkelijk

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:40

ik had ook zo'n lange thermo legging maar ik ga dit jaar toch voor een thermo overbroek (mocht ik het dan nog koud hebben kan die legging er altijd nog onder Haha! )

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:13

Effe een tip: mocht je voor thermo-ondergoed gaan.. Vibrostatic is het beste merk. Heb er een shirt met lange mouwen en een lange "onderbroek" van. Moet je direkt op je lijf dragen. (PB effe over tip aanschaf)
Andere tip? Misschien waxen lange chaps?

Pfffff ik zit vol met tips

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:27

Hallo allemaal

Volgende maand (november) heeft divoza(sorrie reclame weet ik )een thermobroek met thermorijlaarzen in de aanbieding voor 69,95 lijkt mij precies goed. Helpen die thermoo rijlaarzxen eigenlijk wel ik heb al verschillende merken laarzen aangehad en ook met voering maar niks helpt. krijg altijd koude voeten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 14:32

Bedankt voor jullie adviezen! Ik heb besloten dat ik toch voor het thermo-ondergoed ga, dat lijkt me wat comfortabeler zitten dan een overbroek.

Die aanbieding van Divoza had ik gezien, vorig jaar hadden ze die ook. Ik heb met de zoekfunctie wat zitten zoeken op Bokt, maar vond niet echt positieve ervaringen met die broek (je schijnt er idd in te schuiven, en dat lijkt me niet echt prettig).

Wat die thermo-rijlaarzen doen, weet ik niet. Ik heb zelf vorige winter de Mountain Horse Rimfrost-schoenen gekocht (zoek even op 'Rimfrost', er is veel over geschreven op Bokt) en ben er erg blij mee. Ik heb toen nauwelijks koude voeten gehad. Overigens droeg ik ze alleen als het onder de 10 graden was, daarboven zijn ze al snel te warm.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:55

Fasel schreef:
En Stay Active Punt NL Botervlieg Haha!

Dat was na die reactie, Fasel. Haha!

Nadiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 15:40

Ik trok vroeger weleens een panty onder mijn rijbroek aan, doordat het zo lekker statisch is blijft het ook lekker warm!
Ik heb voor deze winter een 2-hand thermo broek kunnen kopen, maar weet nog niet hoe dat rijd, heb ik nog niet uitgeprobeerd.

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:21

heb net bij de action een thermo onderbroek gekocht en een thermo hemd met lange mouwen nu mag de winter komen

lein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:28

thermo ondergoed is ook altijd wel te koop waar ze ski uitrusting verkopen

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:35

Ik had al thermo ondergoed. Deze winter stap ik over op thermo ondergoed én een thermobroek!

fabiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 21:46

thermo laarzen helpen trouwens perfect hoor, kheb ze ook en ik heb echt geen koude voetjes Haha!

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:06

Ik zou ook voor het thermo-ondergoed gaan. is dacht ik nu ook in de aanbieding bij het kruidvat. een shirt en een broek.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 23:17

Thermo-ondergoed van Craft!!!De schaatsers gebruiken ze ook.
Met en zonder windvangers,ja, je leest het goed Haha!

Ook in de zomer de korte uitvoering(korte broek met pijpjes) tegen die gemene liesbultjes,ideaal!!