stalling duur of juist goedkoop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:05

duur??? jeetje, ik betaal voor opfok 100 euro
maar ja, het schijnt in deze regio ook wel het duurste te zijn van heel Nederland

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:55

ik betaal 120 euro en heb een bak, losgooibak, weidegang in de zomer, hooi, stro, bix en kuil. er word gevoerd en ik moet alleen zelf mesten. ik vind het een redelijke prijs wat ik betaal. de bak is niet echt super maar ik rijd toch liever buiten. ik vind het bij jou wat duur omdat je geen bak hebt.

fabiola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 21:51

tja ksta verder wel goed hoor maar die bak he , kan wel in de omgeving kijken voor een bak maar tis juist zo lekker als je die aan huis hebt, dat je niet de weg over hoeft , dat alles niet zo veel tijd in beslag neemt. En kvind de zomer wel duur hoor, want je krijgt daar alleen maar weide voor en ik weet dat dat iig veel goedkoper kan, dus ik ga toch rustig een btje rondkijken!

mel20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 23:25

ik vind het niet echt duur want het goedkoopste bij ons in de buurt was voor in de zomermaanden 200 euro per maand om je paard op de wei te kunnen zette dus ik vind het vrij goedkoop.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:31

Echt heel duur vind ik het niet, maar als je ergens anders meer faciliteiten hebt voor hetzelfde geld dan is een verhuizing denk ik wel het overwegen waard.
Het verschilt ook erg per regio. Ik ken stallen in mijn omgeving waar ik meer mogelijkheden heb voor een vergelijkbare prijs.

kimmegie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:48

Ik vind het mee vallen.

Ik betaal zelf 145 euro per maand.
Dan heb ik in de winter stro 1 1/2 baal per week en hooi.
Voer koop ik zelf.
We hebben een rijbak en longeerbak en een losgooibak.

In de zomer betaal ik hetzelfde als in de winter, dat vind ik wel veel.
De paarden staan bij ons wel van 30 april tot 1 oktober in de wei.

Maar in elk geval succes met je beslissing Lachen