Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Pretty schreef:Ik heb anti-klit van de action (Die roze), werkt perfect!
Ik spuit het er ook op als ze daarna op wei gaan zodat ik het de volgende dag makkelijk uit kan kammen,
Je kan ze zelfs nog verdelen over 2 spuitbusjes en de helft vullen met water, werkt ook prima.
Babeth schreef:Ja die werkt helaas niet bij haar..
@heidi1973, babyolie? Die heb ik nog niet geprobeerd. Wordt de staart daar niet vreselijk vettig van?
sitasgatje schreef:ik gebruik altijd baby olie mijne (had) een mega staart (voorda het veulen het eraf had gegeten) en was eerst 2 x wassen dan van de jumbo cremespoeling erin.. inlaten werken uitwassen baby olie erin spuiten let op niet teveel! het moet er nie afdruipen ... gewoon een normale dodis dat het lekker zacht aan voelt, wat ik kan helpen heb ik gehoord is was verzachter zelf nog nooit geprobeerd. (ik heb trouwens ook een haffie)
wortel115 schreef:sitasgatje schreef:ik gebruik altijd baby olie mijne (had) een mega staart (voorda het veulen het eraf had gegeten) en was eerst 2 x wassen dan van de jumbo cremespoeling erin.. inlaten werken uitwassen baby olie erin spuiten let op niet teveel! het moet er nie afdruipen ... gewoon een normale dodis dat het lekker zacht aan voelt, wat ik kan helpen heb ik gehoord is was verzachter zelf nog nooit geprobeerd. (ik heb trouwens ook een haffie)
Ik gebruik weleens wasverzachter gemengd met water gaat bij mijn paard heel goed word het lekker zacht van en gaat glimmen, extra veel klitten krijg je er denk ik niet mee uit. Ik ben er tevreden over en kost weinig..
aikon schreef:Ik gebruik gewoon baby olie, heb het in een spuit flacon zitten en spray 1x in de 2 weken de staart licht in. Even in masseren en met een gewone mensen borstel pluk voor pluk van onder af beginnen naar boven en helemaal naar beneden uitborstelen. Dreadlocks zijn een teken dat je de staart te weinig borstelt. Dagelijks borstelen en de draeds verdwijnen. Door vaak te borstelen blijft de staart mooier, voller en heb je minder werk om klitten en draeds er uit te krijgen. Het spaart de staart, door weinig te borstelen vergroot je de kans om meer haren uit te trekken. Niet fijn voor paardje.
WenMLove schreef:Babeth schreef:Ja die werkt helaas niet bij haar..
@heidi1973, babyolie? Die heb ik nog niet geprobeerd. Wordt de staart daar niet vreselijk vettig van?
Naar mijn ervaring wel.... niet doen zeg ik!
stef schreef:invlechten en in een staartzak.
Maar als het om de haf uit je profiel gaat kan ik me ergens niet voorstellen dat ie zo'n probleem staart heeft. En dreadlocks zijn wat anders dan klitten he.