Zielig of niet zielig?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Annemiek

Re: Zielig of niet zielig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:21

krijg het idee dat ze behoorlijk onder de plak zit bij dr vriendje,als ze niet eens zeggenschap heeft over haar eigen pony. :?

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:31

Annemiek89 schreef:
krijg het idee dat ze behoorlijk onder de plak zit bij dr vriendje,als ze niet eens zeggenschap heeft over haar eigen pony. :?

ze hebben samen ook nog eens een baby. Als ze daar straks problemen over hebben, opent ze ook een topic :?
Kinderen......

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:34

Mag toch aannemen dat als JIJ het zielig vindt JIJ daar ook iets van zegt ipv hier je verhaal te komen doen??

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:38

zielig valt wel mee hoor, gewoon morgen zorgen dat hij ook nog even loopt, anders krijgt hij spierpijn.
wat ik wel vind is dat als het jou paardje is, jou vriend wel wat meer rewspect naar jou toe mag hebben, zielig of niet, jij vind dat hij moet stappen, heeft hij niet eigenwijs toch wat anders te doen sorry ;)

hoe komen jullie er trouwens achter dat ze een kind van hem heeft, want zie wel een foto, maar kan verder niet haar profiel bekijken?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 11:53

Ik wou net zeggen, leek mij meer een oppaskindje, neefje, nichtje etc.

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:00

fjordowner18 schreef:
zielig valt wel mee hoor, gewoon morgen zorgen dat hij ook nog even loopt, anders krijgt hij spierpijn.
wat ik wel vind is dat als het jou paardje is, jou vriend wel wat meer rewspect naar jou toe mag hebben, zielig of niet, jij vind dat hij moet stappen, heeft hij niet eigenwijs toch wat anders te doen sorry ;)

hoe komen jullie er trouwens achter dat ze een kind van hem heeft, want zie wel een foto, maar kan verder niet haar profiel bekijken?

in haar profiel staat haar hyves-pagina.

Daar heeft ze allemaal berichtjes staan dat ze wordt gefeliciteerd met haar dochter.
Sorry, ben nogal nieuwsgierig van aard en ga dan neuzen...... :o

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:00

Kwanyin schreef:
Dat hij draafde stoor ik me helemaal niet aan, waar ik me wel aan stoor: MIJN jaarling, ik MOEST van MIJN vriend dat doen en als ik het niet deed dan ging HIJ zich wel eens moeien en als ik hem uitlegde waarom ik het niet wou dan moest IK naar hem luisteren.

Wie denkt hij dat hij is? Jouw baas? :? Het is JOUW paard en of hij nu gelijk heeft of niet dat je pony het aankan, als jij het niet wil dan heeft hij daar naar de luisteren. Ik zou echt flink boos zijn als min vriend me even tegen mijn zin iets met mijn paard gaat doen. Ik ga hem ook niet dwingen iets te doen met zjn auto wat hij niet wil, ookal zou ik het zelf een heel goed iets vinden. Heb je bang om je niet te laten doen door e vriend?

Nou, inderdaad! Hoe oud is ze? 12? :7

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:01

17 en vriend 19

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:02

Nee, had ik haar niet gegeven gezien dit topic...

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:04

ik ook niet en dan nog een beeb
heel jammer

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:07

Klinkt als een heel liefhebbend gezin :S, ik persoonlijk zou zo'n relatie niet eens willen hebben.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:08

O wow, ik schrik er wel wat van moet ik zeggen...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:11

je had je vriend een klets met de zweep moeten geven.....het arme beest heeft er niet veel aan dat je achteraf je beklag gaat doen op Bokt als het al lang en breed achter de rug is.
Ja....ik vind het zielig...dat was de vraag.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:19

Waar ik van schrik is de ongelooflijk botte reacties hier: aanstellerij, het topic niet moeten plaatsen, de baby, die hier niets mee te maken heeft. Waarom niet even vriendelijk gevraagd, hoe het precies gegaan is, wat ze geprobeerd heeft er aan te doen. Nee, gelijk afkraken, jullie voelen je wel heel stoer zeker? De normale reacties daargelaten, hoor, gelukkig is niet iedereen zo bot.

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:22

Zielig? Nee, dat vind ik wel mee vallen.
Wat ik me dan alleen afvraag.. heeft jouw vriend er de hele tijd naast zitten hollen dan? Goede conditie dan, ik zou het niet volhouden! :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:26

Gelijk dat gespeculeer over een relatie, en alles uit gaan pluizen... Da's bokt weer :+ Dat gaat jullie toch helemaal niks aan? :?

TS: Tsja, wat is zielig.. Je had gewoon in moeten grijpen als je het zielig vond.

fjordowner18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:32

Prisjee91 schreef:
Zielig? Nee, dat vind ik wel mee vallen.
Wat ik me dan alleen afvraag.. heeft jouw vriend er de hele tijd naast zitten hollen dan? Goede conditie dan, ik zou het niet volhouden! :D

precies ja ik hou het nog geen 10m vol :')

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:38

nynke55 schreef:
Waar ik van schrik is de ongelooflijk botte reacties hier: aanstellerij, het topic niet moeten plaatsen, de baby, die hier niets mee te maken heeft. Waarom niet even vriendelijk gevraagd, hoe het precies gegaan is, wat ze geprobeerd heeft er aan te doen. Nee, gelijk afkraken, jullie voelen je wel heel stoer zeker? De normale reacties daargelaten, hoor, gelukkig is niet iedereen zo bot.

voel me absoluuut niet stoer.

vind het alleen intriest dat zulke mensen niet kunnen omgaan met imo een luttel probleem, maar wel een kind op de wereld zetten
dat vind ik dus heel erg triest. ;( En dat is niet bot, dat is de waarheid.

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:45

Voor de pony is het inderdaad wel zielig. Zo jaarling wat niks gewend is en dan gelijk 5 km. draven over de weg, dit zal niet heel ten goede komen voor de pony. Tevens zal deze nu wel met spierpijn in de wei staan. Zal als ik jou was vandaag maar even lekker gaan wandelen en tutten om het goed te maken. Tevens zal ik je vriend ook een schop onder zijn hol geven gezien deze wel beter had moeten weten gezien zijn leeftijd.

Conclusie: Paard even laten lopen vandaag en tutten en niet meer via deze manier vervoeren wanneer je paardje nog zo jong is..

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:01

Setteli schreef:
nynke55 schreef:

voel me absoluuut niet stoer.

vind het alleen intriest dat zulke mensen niet kunnen omgaan met imo een luttel probleem, maar wel een kind op de wereld zetten
dat vind ik dus heel erg triest. ;( En dat is niet bot, dat is de waarheid.

Triest en intriest, dat ben ik met je eens, maar dan op zo'n manier reageren wordt het niet beter van. Ts durft met zulke antwoorden nooit meer een topic te starten en dat is dan weer intriest voor het paardje.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 14:20

Moderatoropmerking:
Zullen we het wel even ontopic houden?
Jammer dat er zo opelkaar gereageerd wordt, dat is niet de bedoeling geweest van dit topic. Graag vriendelijk en respectvol reageren, en reageer alleen als je ook daadwerkelijk iets nuttigs kunt toevoegen!

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:09

Voor iedereen die het niet zielig vind: Ren zelf eens 4-5 km over asfalt als je dat niet gewend bent. En kom dan de dag erna hier in het topic vertellen hoe je benen en enkels voelen.........

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:20

Paarden zijn gemaakt om te rennen, wij mens niet. Wij zijn immers jagers, dus in principe gaan wij alleen voor korte sprintjes. Dus ik snap dat vergelijk niet...
Spierpijn zal de kleine shet misschien wel hebben, geen idee. Wij hebben geen update gehad meer over de shet.

Als het echt zo erg was voor die pony, dan pak je toch het touw over? Het is haar Shetlander immers :) tenminste, dan is mijn beredenering.
Of het een ideale gang van zaken is? Nee, ik had liever vooral gestapt met de pony.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:23

Zielig is niet het juiste woord.. beetje dom, ja dat wel! Maar ik had het touw idd overgenomen van hem en zelf gaan wandelen. Ook vind ik een tik niet nodig. Met geduld en oefeningen kom je een heel eind.. Goede les voor een volgende keer. Lekker zelf doen.
enne trek je al die andere opmerkingen die hier niks mee te maken hebben niet aan. Het is jouw leven.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:27

zielig is het niet..maar ook niet echt doordacht :+
ik vraag me af of jou vriend zo'n goede conditie heeft om even 5 km te rennen..ik kan het niet :P