Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fjordowner18 schreef:zielig valt wel mee hoor, gewoon morgen zorgen dat hij ook nog even loopt, anders krijgt hij spierpijn.
wat ik wel vind is dat als het jou paardje is, jou vriend wel wat meer rewspect naar jou toe mag hebben, zielig of niet, jij vind dat hij moet stappen, heeft hij niet eigenwijs toch wat anders te doen sorry![]()
hoe komen jullie er trouwens achter dat ze een kind van hem heeft, want zie wel een foto, maar kan verder niet haar profiel bekijken?
Kwanyin schreef:Dat hij draafde stoor ik me helemaal niet aan, waar ik me wel aan stoor: MIJN jaarling, ik MOEST van MIJN vriend dat doen en als ik het niet deed dan ging HIJ zich wel eens moeien en als ik hem uitlegde waarom ik het niet wou dan moest IK naar hem luisteren.
Wie denkt hij dat hij is? Jouw baas?Het is JOUW paard en of hij nu gelijk heeft of niet dat je pony het aankan, als jij het niet wil dan heeft hij daar naar de luisteren. Ik zou echt flink boos zijn als min vriend me even tegen mijn zin iets met mijn paard gaat doen. Ik ga hem ook niet dwingen iets te doen met zjn auto wat hij niet wil, ookal zou ik het zelf een heel goed iets vinden. Heb je bang om je niet te laten doen door e vriend?
nynke55 schreef:Waar ik van schrik is de ongelooflijk botte reacties hier: aanstellerij, het topic niet moeten plaatsen, de baby, die hier niets mee te maken heeft. Waarom niet even vriendelijk gevraagd, hoe het precies gegaan is, wat ze geprobeerd heeft er aan te doen. Nee, gelijk afkraken, jullie voelen je wel heel stoer zeker? De normale reacties daargelaten, hoor, gelukkig is niet iedereen zo bot.
Setteli schreef:nynke55 schreef:Waar ik van schrik is de ongelooflijk botte reacties hier: aanstellerij, het topic niet moeten plaatsen, de baby, die hier niets mee te maken heeft. Waarom niet even vriendelijk gevraagd, hoe het precies gegaan is, wat ze geprobeerd heeft er aan te doen. Nee, gelijk afkraken, jullie voelen je wel heel stoer zeker? De normale reacties daargelaten, hoor, gelukkig is niet iedereen zo bot.
voel me absoluuut niet stoer.
vind het alleen intriest dat zulke mensen niet kunnen omgaan met imo een luttel probleem, maar wel een kind op de wereld zetten
dat vind ik dus heel erg triest.En dat is niet bot, dat is de waarheid.