Wat zouden jullie doen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Welke stal zouden jullie doen?

Stal 1
2 (2%)
Stal 2
65 (94%)
Stal 3
2 (2%)
Stal 4
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 69

luckymelody

Re: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 12:53

Mijn eerste voorkeur is stal 2, maar ik vind stal 4 een goed alternatief. Stal 3 is ook OK maar hoe zwaar weegt het feit dat je geen eigen instructrice mee mag nemen en daarnaast is het ook wel verder weg. Maar een aparte longeercirkel en 3 x hooi is wel prettig. Succes met je keuze.

Dieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:21

Ik zou ook voor stal 2 gaan, en anders voor stal 4, die klinkt ook prima :+

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:03

Ik heb gestemd op stal 2 omdat de paarden dan de hele dag naar buiten gaan, de bodem fijn is in gebruik, veel ruwvoer, rustig en dichtbij is.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 00:59

Stal 2. Moet ik dat nog toelichten? :+ Oke vooruit dan maar: Lekker veel naar buiten, goed voerbeleid, meer dan voldoende rij-mogelijkheden, kleinschalig dus waarschijnlijk gezelliger, eigen instructie mag zegt m.i. iets over de sfeer vind dat zelf prettig zelfs al zou ik er geen gebruik van maken, afstand van 11 minuten is een érg mooie afstand vind ik zelf en daarbij de 2 stallen die dichterbij zijn vind ik geen optie door voerbeleid en weidegangbeleid.

fortimestwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 01:12

stal 2 en of stal 4 vooral door voeding aantal mensen afstand
weide

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 01:23

Ik zou voor stal 3 gaan :j

en anders stal 2 ( maar kan je er ook springen? en als tie zo klein is, is het dan niet erg donker?)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 01:26

Stal 1 komen ze weinig buiten, stal vier is imo te weinig ruwvoer, ook als ze nog wat bij geven.
Dan blijven stal twee en drie over, en bij twee mag eigen instructie, wat erg fijn kan zijn.
Goed dat je de boel zo op een rijtje hebt gezet!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 01:29

Hallo iedereen,

Dankjullie voor de reacties. Dit zijn de stallen in de buurt en ik was benieuwd of iedereen de zelfde keuze als mij gemaakt zou hebben. Ja dus! Ik sta op stal 2 en heb het helemaal naar mijn zin! Ik stond hiervoor op stal 1 en ben zo blij dat we zijn verhuist! Mijn paard is luchtzuiger en het is zo veel minder geworden nu ze beter voer krijgt en veel meer op de wei staat! Op de wei doet ze het helemaal niet en op stal nog maar een paar keer na het eten van haar brokken! Ik was trouwens ook benieuwd of iemand voor de accomodatie van stal 1 zou kiezen. Maar dit is eigenlijk niet gebeurd.

@just_kiki springen kan wel, alleen je kunt niet op de hoefslag springen maar in het midden gaat prima. (alleen spring ik niet hihi).