Weiland niet belangrijk? Vind dat toch wel 1 van de belangrijkste dingen voor een paard, maar goed, succes met de zoekttocht en ik hoop voor je paard op een lekker wei (bedoel het verder niet kwaad hoor! )
nelis
Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 18:31
oh tiffy je maakt me nu wel heel nieuwgierig hoor hahahaha
eef ik hou het in mijn achterhoofd en denz mijn paard doe je niet echt een plezier op de wei omdat ie zich eigen helemaal naar de filestijnen rent en hij is niet echt sociaal naar andere paarden
DaphneL
Geplaatst: 04-10-03 00:43
Die stal in Zuidland ligt aan de Kerkweg (de doorgaande weg door Zuidland geloof ik? In elk geval de drukste weg ) Voor telefoonnummer kun je me PB'en (ik heb overigens geen idee of ze plaats hebben) Veel plezier morgen met kijken, hopelijk vind je het wat (zal best wel )
Gravin
Geplaatst: 04-10-03 19:28
hay, Ik ben niet bekend met het Groene Dak maar fiets er wel dagelijks langs. Er is een binnenbak, 2 grote buitenbakken (die niet na een regenbui in een modderpoel verandert) en een longeerbak.Er is geen weidegang.
Je ziet er niet zo veel mensen en de meeste zijn echt dressuur/spring ruiters geen recreatievelingen. en of het gezellig is, ik weet het nie. anders moet je even op hun site kijken?
Marije_jiplover
Geplaatst: 05-10-03 23:01
Ik ken het Groene Dak een beetje. Kom er nog al eens op wedstrijd en mijn instructrice werkt daar ook. Buitenbakken zijn best goed, alleen in de winter wel stijf bevroren. Longeerbak is ook buiten. Binnenbak van 20X40, waarin niet gelongeerd of losgegooid mag worden (in principe, uitzonderingen zijn geloof ik wel mogelijk). Er zijn ook manege-lessen, maar niet zo heel erg veel, geloof ik (en ook wel beschikbaar voor pensionklanten). Zoals Gravin ook al schreef staan er vooral veel wedstrijdgerichte ruiters. Voor meer info: http://www.hetgroenedak.nl/
Arno24
Geplaatst: 06-10-03 10:26
Groene Dak en Ravensheuvel ken ik wel Wil er alleen ook nooit staan Zelf sta ik in Simonshaven en zover als ik weet is er een wachtlijst. Stalling is er wel steengoed. Er zijn 2 binnenbakken en 2 buitenbakken, longeerbak, paddock, stapmolen, etc. Het is all-in en kost 300 euro/maand. Zijn diverse mogelijkheden voor lessen, zowel privé als in een groep. Van mei tot ik dacht oktober is er weidegang.