Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cissie schreef:maare hoe zit het met de mogelijkheden tot weidegang zowel zomers als swinters?
Zou voor mij een belangrijk punt zijn.
gr. cissie
karuna"]
[quote]Alleen wat bedoel je met geen voorzieningen??.
[/quote]
da bak is 15 minuten rijden, er is geen stromend water alleen een slot en je kan nergens je spullen kwijt dus die moet j etseeds ophalen bij stal( 10 minuten rijden)
[quote="karuna"]
En de kosten van voer is dat alleen brok of ook hooi
[/quote].
voor zover ik weet is dat alleen brokken die je zelf betalen moet.
[quote="karuna"]
En hoe zit het met voeren. Hoef je het alleen te kopen of ook zelf geven??
[/quote]
er wordt in beide plekken gevoert.
[quote="karuna schreef:En hoe nat staan ze in de winter? En waar is er het meeste toezicht. Ook wel belangrijk voor als je op vakantie gaat bijvoorbeeld.
karuna schreef:helemaal niet buiten is niet zo leuk. DAn moet je iedere dag erheen om je paard in de paddock te zetten of lees ik nu helemaal verkeerd??
ze komen bij beide stallen elke dag buiten alleen niet op het land maar op de paddocks..en sja die zomertijden heb je wel van het strand maar ik zelf heb daar geen problemen mee, ik rijdt als het warm is toch ook liever sávonds, nu kan je al weer overdag op het strand en als het zomers geen echt strandweer is mag je er wel open...ik heb nog nooit last gehad.miekie schreef:hebben ze bij stal 2 ook een goede binnenbak? want als het in de winter heeel slecht weer is lijkt buitenrijden me ook niet echt ideaal. ik zou zelf ook voor stal 2 gaan, maar vind die binnenbak dan wel belangrijk. en anders zou ik gewoon winter stal 1, zomer stal 2.