@emke: Je kan het beste gewoon op zoek gaan naar leveranciers, want de prijzen verschillen per dag/week enorm! Enkel de leverancier kan je de juiste prijzen geven. Gewoon op marktplaats kijken of in de telefoongids en prijsopgaves vragen.
nina88
Geplaatst: 07-11-11 12:58
6,84 per stuk, bij afname van minstens 10 stuks en gratis bezorgen. Als je er 42 afneemt zijn ze nog wat goedkoper.
En dan te bedenken dat ik voor een maand of 3 geleden nog 5,50 betaalde, bij hetzelfde bedrijf.
€8,- per baal, hebben nu 3 volle pallets staan. Kunnen we hopelijk even mee vooruit
johnnyrider
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-11 14:07
Heel erg bedankt voor de info, ik heb echter een verzoek en zou er zeer mee geholpen zijn. Wij zitten in Zuid Gelderland, zeg maar onder Tiel. Wij gebruiken nogal wat van dat vlas.
Zou het mogelijk zijn dat mensen die tussen de 6 a7 euro per baal vlas betalen, mij eventueel de namen van de leveranciers kunnen doorgeven, eventueel per PB ?
Ben er vrijdag al mee bezig geweest, met google en marktplaats noem maar op, maar heb niets kunnen vinden wat goedkoper is, komt met vervoer mee allemaal zo rond de 8 euro per baal.
Ik heb inderdaad ook heel wat op internet en marktplaats gezocht. Ik kan onder/rond de 7 euro niks vinden, (aan huis geleverd).
Doma_clasica
Geplaatst: 08-11-11 13:57
In jouw omgeving is de Heus een grote leverancier http://www.deheusagrishop.nl/ . Die zit in Beusichem of anders in Est informeren bij van Westrienen, http://www.westrienen.nl/ . Of bij Gerrit Drost, Ravenswaaijse Steeg 37 in Ravenswaaij. Tel: 0345-558491
Prijzen weet ik zo niet maar misschien kun je er een belletje aan wagen. Succes!
Denk dat je aan die van mij niks hebt. Of je moet een behoorlijk stuk willen gaan reizen ervoor.
luuklover
Geplaatst: 08-11-11 16:23
Wij nu 6,50 voor 1 baaltje.
linky
Geplaatst: 08-11-11 16:29
Jansma zitten jullie bij Gaarkeuken?
Carolaa
Geplaatst: 08-11-11 17:01
Wij hebben het destijds bij Sanders Fourage gekocht, maar weet niet wat daar nu de prijzen zijn. Een maand of 3 geleden hadden ze nog heel veel vlas staan zeiden ze. ( noord-brabant )
Edit: Ik zie in mijn emails dat we het begin augustus voor 6.10 euro per baal gekocht hebben. ( 100 balen thuis bezorgd incl btw ) http://www.sandersfourage.nl/
Ik heb laatst noodgedwongen vlas moeten halen bij een dieren/tuinwinkel en daar was het 7,75 per baaltje. Alle fouragehandelaren in de buurt waren helemaal uitverkocht :s
Mhorsecare
Geplaatst: 09-11-11 00:38
Bij mij kosten ze afgehaald (Rijssen) 6,75 euro en bij grotere afname wordt het goedkoper. Kan helaas niet bezorgen.
Alles stijgt qua prijzen bah. Ik was misschien net op tijd, heb het van de zomer laten brengen (paar maanden terug) en toen betaalde ik nog 5.50. Is wel 'merkloos' spul. Maar doe een jaar met 1 pallet, dus kan weereven vooruit.
Wij hebben er ook last van. Normale leveranciers hebben geen vlas meer voor de verkoop, alleen voor eigen gebruik. Nu moest ik het noodgedwongen voor 7,95 euro per baal halen. Nog wel steeds op zoek in onze omgeving naar iets goedkopers. Maar voor minder als 7 euro krijg je het hier niet. Terwijl we begonnen met 5,25 per baal :S
E8,00 voor een pak en we doen er ongeveer een week mee..
Gelukkig is het maar voor 2 stallen. Het stinkt van de muizen bij ons op stal dus als ik een pallet bestel worden de eerste kapot gevreten door muizen,.
wij hebben uien tussen de balen vlas liggen, schijnt dat dat ook helpt. Tot nu toe nog geen kapot pak vlas gezien, maar ze liggen er ook pas een paar maanden
Anoniem
Geplaatst: 15-11-11 10:48
Carolaa schreef:
wij hebben uien tussen de balen vlas liggen, schijnt dat dat ook helpt. Tot nu toe nog geen kapot pak vlas gezien, maar ze liggen er ook pas een paar maanden
Uien? gewoon ongepelde uien?
We nemen nu iedere keer als we naar stal gaan 2 pakken mee in de corsa (past net) maar een voorraadje op stal is toch makkelijker..