Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen mocht dochtertje lief niet meer op opa's pony en hoppa... je raad het al... pony erbij... bestand staat nu op 3. Bij ons is het echter een minder groot 'probleem'. We hebben gras zat van eigen land en paardjes eten van de wei. Het geld wat een ander in pensionstalling steekt, steken wij in voer en hypotheek. Per saldo is dat lucratiever, dan een pensionstal sponsoren.
Maar die kosten moet ik er voor mezelf natuurlijk wel aftrekken, iets overhouden is wel handig
Vandaar 

Nu is het wel zo dat ze allebei (eventueel dan samen) 24/7 buiten staan en beide geen types zijn die blij worden van hard & veel werken ... Dus ik zie daar niet meteen grote problemen in, denk niet dat ze iets te kort zullen komen bv. 

Maar zijn allemaal dingen waar je rekening mee moet houden 

Ik ga morgen en in het weekend met hem werken, dus echt met hem aan de gang zeg maar, wie weet klikt het dan wel helemaal niet meer
(kan het me niet voorstellen, maar je weet nooit
).
). Ik heb al zitten denken 'stel dat ik hem moet laten gaan'. Ik weet dat geen paard meer heel waarschijnlijk geen optie gaat zijn, dus dan begint de zoektocht. Heb dan ookal zitten denken 'waar vind ik ooit nog een paard met zo'n karakter' .. Ik hou gewoon van dat type paarden, en ze zullen wel rondlopen, maar deze stond (liep) er nu wel heel toevallig
Het is allemaal wel heel erg toevallig, heel dat verloop
). En ja, misschien een soort van opvolger? Al kan je dat nooit met zekerheid zeggen natuurlijk, er kan zoveel gebeuren
En verder gewoon .. tja .. een maatje voor [***] en mij? Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven

[***] schreef:Bedankt voor jullie reacties
Ik vind het een moeilijke ... Ik ben natuurlijk (denk ik) niet van plan om eeuwig thuis te wonen, maar heb in ieder geval zeker geen haast. Daarnaast is het ook niet zo dat ik een kinderwens heb (nooit gehad en denk ook dat die niet meer komt) en verdien ik echt wel een leuke cent ... Geen 800 euro basisloon ofzo, dat ligt toch wel een stuk hoger
Dus ik zal niet snel in de situatie komen dat ik op een manege moet gaan inwonen en werken om mijn paarden te kunnen onderhouden ofzo, tenzij ik uiteraard mijn werk verlies en heel lang niks kan vinden, maar als je daarop moet gaan denken dan kan je niks meer doen natuurlijk ...
Ik ben er van overtuigd dat ik qua geld & tijd een hele tijd vooruit kan, en verder heb ik ergens zoiets van 'e rest moet je aanpakken als het zich voordoet' .. maar langs de andere kant denk ik toch 'wat als ... '
Ik was met 17 al weg!