Horse Plaza Nieuwegein

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 18:52

Horse plaza , ik heb in hypo plaza 3 uur met mijn pa lopen slenteren terwij ik alleen een waxcoat nodig ghad , heb verder alleen een lekkere fleecetrui en een sleutelhangertje gekocht maar vindt het een leuke winkel net zoals de hypoplaza daar kan ik ook aardig lang rondslenteren

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:33

Ik ben een paar maanden geleden zowel bij Horse Plaza als bij Freddy's geweest.
Bij Horse Plaza hebben ze (veel) meer keuze, maar ik was er al na een kwartier weg.
Wat een ballentent...... vooral die huppeltutjes die daar als "verkoopster" rondlopen zijn uitermate irritant.
Bij Freddy's waren ze wel erg aardig, ze hebben er ook leuke spullen.
Heb ook nog wat korting gekregen
Plus een grote hond die het wel erg leuk vond om met mij mee naar huis te gaan (daar heb ik overigens voor bedankt Knipoog ) *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 12:45

Passionato schreef:
Ow ik kom juist altijd bij Freddy. Ik ken hem al van Horseland, daar werkte ie eerst. was toen een hele goede zaak ,maar is overgenomen door Hypo, en sindsdien kom ik er niet meer. Kijk, en dat Fred de overkant af stind te kraken kan ik me een beetje voorstellen, als je weet hoe het allemaal is gegaan.. Fred werkte bij horseland. Toen ging hans horseland verkopen, en Fred wilde hem hebben,maar hypo ook. Hypo heeft de zaak overgenomen. Fred is toen zijn eigen zaka begonnen, en bijna alle horselandklanten zijn meegegaan. resultaat is dat horseland op zijn gat lag. Toen zijn ze uit (woede??) recht tegenovver zijn winkel horseplaza begonnen om hem eruit te concurreren.. dat is tot nu toe niet gelukt.. gelukkig.. Ik kan me best voorstellen dat het best hoog zit. Ik moet zeggen dat we het er idd soms over hebben als ik daar ben, en het staat idd niet erg prof, maarja.. ik kan het me wel voorstellen. Altijd als ik er kom krijg ik er superservice, en hij heeft gewoon goede producten. Hij heeft minder keus, maar hij verkoopt alleen de producten waar hij achter staat, dat onderscheid hem van de rest, anders had ie net zo goed hypo kunnen worden... Ik heb er nog nooit iets gekocht wat niet goed was. Ze hebben gewoon hele goede professionele producten, misschien voor een (recreatie)ruiter die wat minder eisen stelt aan kwaliteit inderdaad te duur. Dat is gewoon het verschil. Alsik daar kom voor een rijbroek, hoef ik niet te zoeken, Ik zeg wleke kleur ik wil, en hij pakt er gelijk drie die gelijk goed passen. Dat vind ik gewoon fijn. Ik krijg er altijd korting, en als er iets is krijg ik mijn geld terug of wat anders als ik dat wil... Neeee,. dan maar wat langer reizen, maar voor mij geen andere winkel!

Helaas is dat zijn verhaal en die hangen er wel meer rond die niet kloppen.

Het was geen afkraken van Horseplaza maar een andere zaak dus nog veel erger. Ik heb me er echt aan geirriteerd en ga ook niet meer terug. Hoezo onproffessioneel omgaan met je klanten.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 19:44

Ik vind HorsePlaza een slechte service hebben. Bij alles wat je vraagt wat moeilijker is dan waar de rijbroeken hangen zeggen ze: dat moet ik aan de baas vragen, maar die is er nu niet. Wanneer wel? Geen idee...
Ze zijn niet superduur, maar een Neopreen singel van Global (hun huismerk, singel vond ik niet geweldig) kost 29.95, terwijl een Neopreen singel van Imperial Riding (dikker neopreen en mooier afgewerkt) bij Freddy's 26.10 kostte. Best wel een verschil.
Wat ik bij Freddy's een nadeel vind is dat ze altijd wel wat te zeiken hebben over HorsePlaza. Wat er ook gebeurd is, dat hoor je gewoon niet te doen.
Ik ga gewoon naar allebei, en waar het het goedkoopste of mooiste is koop ik het.