tamary schreef:Likits zijn lollies, slecht, duur en bij veel paarden heel snel op.
slecht?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Ik heb knz stenen. Daarvoor had ik hymalayastenen, omdat die lang meegaan, maar ik heb gelezen dat die gewonnen worden uit de bergen en dat slechter is voor het milieu dan bijv een knz steen. Dus vandaar de overstap. Maar met de laatste doen ze ook best veel, denk dat ze iedere dag wel een paar likken nemen van dat ding.
1997suus schreef:Bij mijn paard hang ik soms de hymalaya steen van haar buurmerrie in de stal op. Dan begint ze er gulzig aan te likken. En best lang ook.
Darkness85 schreef:1997suus schreef:Bij mijn paard hang ik soms de hymalaya steen van haar buurmerrie in de stal op. Dan begint ze er gulzig aan te likken. En best lang ook.
Haal jij zomaar de liksteen uit de box van een stalgenoot en geef je die een minuut of wat aan je eigen paard!? Zodat die er wat van kan likken!? En wat ik hieruit begrijp is het dus zonder toestemming!? Ben je wel goed bij je hoofd????Dat staat gewoon gelijk aan diefstal....