Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:Ben er vrij simpel in, ik wil dat mijn paard het goed heeft (een aantal uren per dag op weide, ruwvoer enz) en ik wil met rust gelaten worden. Na 8 uren werken heb ik tijd noch zin om veel met anderen te doen. Ik sla wel eens een praatje maar als ik een dag geen zin heb om sociaal te zijn wil ik er ook gewoon met een "hoi" vanaf kunnen zijn.
Amaretto27 schreef:Ayasha schreef:Ben er vrij simpel in, ik wil dat mijn paard het goed heeft (een aantal uren per dag op weide, ruwvoer enz) en ik wil met rust gelaten worden. Na 8 uren werken heb ik tijd noch zin om veel met anderen te doen. Ik sla wel eens een praatje maar als ik een dag geen zin heb om sociaal te zijn wil ik er ook gewoon met een "hoi" vanaf kunnen zijn.
Maar word je dan niet snel genegeerd door de anderen? Omdat je niet vaak een praatje maakt?
Ayasha schreef:Nee eigenlijk niet. Ik heb een vrij sprekende manier van doen, ze hebben snel door wanneer ze me even met rust moeten laten en zelfs al zou dat zo zijn. Dan zou ik dat nog niet zo erg vinden eigenlijk.Mijn vrienden heb ik sowieso niet tussen de paarden zitten.
Amaretto27 schreef:Ayasha schreef:Nee eigenlijk niet. Ik heb een vrij sprekende manier van doen, ze hebben snel door wanneer ze me even met rust moeten laten en zelfs al zou dat zo zijn. Dan zou ik dat nog niet zo erg vinden eigenlijk.Mijn vrienden heb ik sowieso niet tussen de paarden zitten.
Oke, maar word je dan niet snel betiteld als chagarijn? Of afstandelijk?