tentenkamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:47

He gaaf... dat wordt weer geld uitgeven hahahahaha yes yes...

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:21

Ik zag ook de advertentie in de P & S. Mijn handen begonnen ontzettend te jeuken.....helaas is de afstand van Limburg naar Rotterdam toch net iets te ver om echt iets aan die kortingen te hebben.......

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 20:33

zou iemand misschien even de advertentie even kunnen scannen. ofzo... ik heb het namelijk nog niet gezien??

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:38

verdorie waarom woon ik niet in de buurt van duitsland! die rijbroek zou ik wel willen die vind ik heerlijk zitten en die handschoentjes zou ik ook wel willen Huilen

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:41

hee, zep, ik woon vlakbij Duitsland, hihihi..... Toch daar maar eens heen.
Misschien ga ik ook nog naar het tentenkamp, maar dan wel op zaterdag.
Altijd leuk, even rondsnuffelen! Ik moet nog een waterdichte jas hebben.
Wie gaan er dan nog meer op zaterdag? Lachen

smiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:20

Ik ga ook! alleen moet ik nog even kijken welke dag, ik denk zaterdag... tenzij er iets met mij stage adres te regelen valt Schijnheilig

duivelintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 00:02

bezint eer ge begint met dat tentenkamp. ik heb meegemaakt dat buiten iets in de "aanbieding" was en binnen lag hetzelfde artikel voor minder. verder moet je bijv. met laarzen heel goed opletten dat het 2 dezelfde zijn (had ooit eens laarzen gekocht, waren dus 2 verschillende) en dat het dezelfde maat is. ook goed op kwaliteit letten en of het niet beschadigd / kapot is. artikelen van het tentenkamp kunnen niet geruild worden, dus heb je een miskoop dan zit je er dus letterlijk mee in je maag gesplitst. sommige artikelen staan in de anbieding, maar kosten even veel als normaal en zijn in andere zaken vaak goedkoper.

diegene die ruzie had dat kan bijna alleen maar met steef zijn. heb ik ook al een aantal x ruzie mee gehad. ik vind het echt een kl*** zaak.

ukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 07:16

Ik ga denk ik ook wel ff kijken

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 07:22

Ik woon vlak bij hypodrama, maar ik ga er haast nooit heen, vind het geen prettige zaak.
Tentenkamp vind ik al helemaal de moeite niet. Meestal rare maten en/of kleuren die in de aanbieding zijn. Dan heb ik liever dat ik iets meer uitgeef en wat goeds koop.
Verder staan er bijna altijd rijen van 1,5 kilometer, daar ga ik echt m'n tijd niet in steken.

Fierolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 08:47

is het egt zo erg ?? of dikken jullie het een beetje aan/?! tzal tog nie egt zulke slechte kwaliteit zijn, want ze verkopen het ook in de winkels..

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:21

Tallie1979 schreef:
Wie heeft er zin om samen te gaan?? Haha! Ik wil een van deze dagen ook eens gaan snuffelen Haha! Moet ook een winterjas hebben Haha!:D:D

Tal, ik ga wel met je mee, k heb niks nodig maar dat maakt niet uit Schijnheilig Ik bel je nog wel even oke Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:16

grrrr waarom woon ik nou zover weg Boos! maar komt er binnenkort ook niet weer zoiets bij Divoza???? (please please pleaaaaaaaaaaaase *LOL* )

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:36

Tja, ik ben al een paar keer naar tentekamp geweest, en ik moet zeggen, het wordt er niet beter op.
In de 'guldentijd' had je er best leuke aanbiedingen tussen liggen, maar nu met de euro.... Zelfde prijzen in euro's als het jaar daarvoor in guldens.
Ik ga misschien wel even kijken, maar vond het de vorige keer vies tegenvallen.

Ik zal vanavond even kijken of het lukt om de advertentie leesbaar te scannen.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:10

er zijn wel eens leuke dekens ofzo, maar voor de rest hoef je eigenlijk niet speciaal naar tentenkamp te gaan.

meestal ga ik naar hypo om te zien wat ze hebben, kwa spul en ga ik het bij starho kopen Haha! starho is zelfs zonder tentenkamp nog goedkoper in sommige dingen Haha!

maar het wordt idd met de jarenminder. zelfs de wedstrijdblousen in verpakking zijn niet de maat die erop staan...

en ze hebben altij dezelfde dingen in de aanbieding, alleen dan ens een ander kleurtje ofzo

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 14:10

ja ik moet ook weer balen hoor
wijgaan gelijk woensdagmiddag dan is er nog genoeg
maar uitkijken want soms zeggen ze dat het een aanbieding
is en dan is het dus de gewone prijs.

ik moet (jaja) een nieuw hoofdstel, nieuwe peesbeschermers
want die ik heb zijn te groot hihi ik heb een paard met ponybenen erg grappig.
en ik moet alle dekjes laten borduren en moet nieuwe spoortjes en ik moet nieuwe sokken !!!

jeetje wat moet ik toch veel hahaha

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 15:27

Ik woon zelf ook heel vlakbij Hypo, en vin het ook nie zo'n fijne winkel. En tentenkamp vin ik echt een drama, heb er zelf een aantal jaren gelee ook gewerkt. Je wil niet weten wat voor klere zooitje die spullen zijn. Even een voorbeeld, ik moest in het magazijn truien en sokken etc gaan uitzoeken en prijzen. De truien lagen helemaal onder het stof inclusief stofspinnen. En die sokken waren al zo oud dat de gaten erin vielen. Uhmzz.... hoofdstellen uit de tent zelf wil je ook niet hebben als ze niet super grondig zijn schoongemaakt. Dik in het schimmel komen die aan daar. Tuurlijk ga ik wel altijd ff'tjes kijken maar vin de dingen die ze afgeprijst verkopen nooit zo aantrekkelijk nu ik weet wat er allemaal mee gebeurt is en hoe het er allemaal uit gezien heeft. Ojah het personeel vin ik ook nooit zo vriendelijk tijdens tentenkamp, veel te opdringering. HIHIHI sorrie hoor voor het commentaar maar moes het gewoon ff zeggen.

Ik heb het dan alleen over de super afgeprijste dingen he.. nie over de gewone spullen die ze er verder nog hebben.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 16:18

Ik ga ook!!!! Waarschijnlijk op donderdag.....
Heb een heleboel nodig dus dat zal een dure grap worden. Geld, geld!
Ga een complete inrichting voor een stal kopen (veewagen inrichten) en ik heb een fleece-deken met hals nodig en een winterdeken die waterdicht is.... en nog veeeeel meer...
Tja dat wordt weer een rib uit mijn lijf. >;)

MoNzA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:54

ik ga ook maar weet nog niet hoe ik er heen ga mijn moeder wil me niet brengen grrrrrrr...

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-03 18:57

hihih ik ga er ook alleen maar heel voor een winterjas en die snoepies.en als ik nog iets anders tegen kom dan is dat mooi meegenomen..

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 19:27

Het is trouwens erg goed met OV bereikbaar. Als je uitstapt op Rotterdam Lombardijen is het nog een kwariertje lopen en erg makkelijk te vinden...

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:13

sharir schreef:
hihih ik ga er ook alleen maar heel voor een winterjas en die snoepies.en als ik nog iets anders tegen kom dan is dat mooi meegenomen..

gaat je zus ook mee? die hep ik al gemiet Haha! die hep mijn rijjasje van deurne ! Haha!

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:26

Misschien, als het uitkomt qua datum ga ik misschien met Kiara en Esme_27 *LOL*

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 10:17

Antoinette schreef:
Misschien, als het uitkomt qua datum ga ik misschien met Kiara en Esme_27 *LOL*

Laat maar weten wanneer het uitkomt, de auto haal ik alvast helemaal leeg.... Haha! Haha! Haha!

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:15

Fierolover schreef:
is het egt zo erg ?? of dikken jullie het een beetje aan/?! tzal tog nie egt zulke slechte kwaliteit zijn, want ze verkopen het ook in de winkels..

ik vind dat het idd wel een beetje aangedikt word:
je weet dat het een happening is ,voor hun om van d'r overtollige spullen af te komen,dat zijn vaak niet de hipste kleuren,en de gangbaarste maten!
en om hun magazijnvoorraad weg te werken!
dus dan kan dat spul er al een poosje liggen:je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten!!

ik ga elk ½ jaar!
ik vind het leuk om te neuzen,en als je goed kijkt,en je spullen ff controleert,kun jer leuke koopjes doen!

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 12:31

tentenkamp vind ik zo verschrikkelijk. Al die mensen die in die bakken aan het graaien zijn. En wat ik nodig heb is toch nooit in de aanbieding. Nee mij niet gezien