Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Suleika schreef:echt niet? hoe kwam dat dan? wat vond je dan zo goed/mooi aan je paardje?
irene schreef:Ik ben mijn hele leven met pony's opgegroeid. Thuis hadden wij altijd al pony's.
De paar jaar dat ik gestudeerd heb, heb ik het zonder moeten doen, maar direct daarna heb ik zelf een pony gekocht en inmiddels heb ik er al weer 6, maar ik heb wel het voordeel dat ik eigen grond heb, anders was het onbetaalbaar geweest.

Ik heb gewacht totdat ik een behoorlijk salaris verdiende en nu heb ik eindelijk mijn droom verwezelijkt
Maar eerst moest ik mijn ouder nog zien te overtuigen... en dat heeft lang geduurt, maar op mijn 12e mocht ik mijn eerste eigen pony zelf kopen. Dat was Koos
en 4 maanden later was het dan eindelijk zo ver.... Mijn ouders (en ik natuurlijk ook) waren helemaal verliefd geworden op de ijslandse merrie, Fraeva

. Twee keren heb ik het gedaan, en toen niet meer ... Werd het al snel een jungle ... en viel het woord "pony kopen" en werd prompt de daad bij het woord gevoegd
Een jaar later en een veulen rijker (merrie was buiten ons weten om drachtig) ... Moeder verkocht (had luchtzuigen ontwikkeld met veulen aan de voet en was gevaarlijk met de kinderen) en tinkerveulen gekocht in de plaats ... en gezien we nog niet konden rijden vanwege beiden te jong is er in juni nog een fjord bijgekomen ook ... zo gaat dat dus