Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjanie schreef:Ik zou het je niet aanraden om op een dergelijke manier een paard te stallen. Mijn paard heeft ook zo gestaan op een pensionstal. Het wordt een vieze bende. Ook heb ik wel eens gehoord dat de rubberen tegels (omdat die dingen stroef zijn) blessures kunnen geven ivm verdraaien. Weet dit alleen niet uit eigen ervaring.
singasong schreef:mariska32 schreef:weet jij er prijzen van singasong?
zie het nergens staan.
Ja, ik heb inmiddels een prijsopgaaf gekregen. Zal hem even opzoeken.
49,50 euro per tegel. Ik hoefde geen bezorgkosten te betalen.
cabochon1 schreef:Hai,
Ik heb ook speeltuin tegels in mijn stal liggen,die bevallen erg goed.In een deel van de stal had ik tegels liggen zoals singasong wil gaan proberen(dacht dat het beter de urine door zou laten)maar die heb ik inmiddels(2 jaar later)al weer vervangen voor speeltuin tegels.Mijn toch wel rustige paard had ze zo kapot.
Ze brokkelde gewoon af.Ook vond ik ze in gebruik zeker niet beter dan speeltuintegels.Let er wel goed op dat de matten die je gaat nemen stroef zijn ,anders glijd je paard er op weg .
Scum schreef:Je kunt ook je paard langer buiten laten lopen. Dan wordt de stal niet zo smerig.
Wat ook helpt is de stal elke dag 2x uit doen. Dan kunnen ze de mest niet uit mekaar lopen en dan gooi je ook veel minder vlas/zaagsel weg.
CoRiNa1983 schreef:de matten zijn vochtdoorlatend, maar omdat wij niet echt een afvoer hebben moet je ze wel regelmatig uit je stal halen om ze af te spuiten en de drap eronder te verwijderen. het tast wel je stalwand aan als je onderin een ijzeren u profiel heb om de houten planken in te doen en na loop van tijd vreed het zich ook in de beton.