Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arizona schreef:Jammer dat de manege niet meewerkt. Heeft het paard al eens eerder een peesblessure aan hetzelfde been gehad?
Wat erg dat het weer zo met Collin gaat zeg. Ik snap dat het het paard van de manege is en dat je daarom niet te veel buiten ze om wil doen, maar als ik jou was zou ik sowieso tenminste een keer proberen een goed gesprek met ze aan te knopen (desnoods bel je ze of je een afspraak met ze kan maken om even rustig te kletsen), en als ze daar niet voor open staan...ja, ik zou de dierenarts bellen. Gewoon om kort om advies te vragen als dat kan: zeggen dat je dat schema volgt en dat hij weer kreupel is gaan lopen, en wat je nu moet doen. De manege is misschien de eigenaar, maar jij bent degene hier die het beste overzicht heeft op de situatie, want jij bent er elke dag bij. Je kunt eventueel ook vragen aan de manege of die het goed vinden als je de dierenarts belt, omdat je je echt zorgen maakt en je een deskundige wil horen.
Goed te horen dat je er zoveel moeite in steekt. Hou ons op de hoogte.